ZAGREB, 10. studenoga (Hina) - Izložba novijih skulptura i slika +Zvonimira Lončarića otvorena je večeras u Umjetničkome paviljonu. +Izložene su slike na platnu i svili s pomičnim dijelovima, +rotirajuće figure i velike skulpture
ljudi od fiberglasa živih boja +za javne prostore, parkove, ulice i trgove. Izložba će biti +otvorena do 1. prosinca.
ZAGREB, 10. studenoga (Hina) - Izložba novijih skulptura i slika
Zvonimira Lončarića otvorena je večeras u Umjetničkome paviljonu.
Izložene su slike na platnu i svili s pomičnim dijelovima,
rotirajuće figure i velike skulpture ljudi od fiberglasa živih boja
za javne prostore, parkove, ulice i trgove. Izložba će biti
otvorena do 1. prosinca.#L#
Zvonimir Lončarić (Zagreb, 1927.) diplomirao je 1955. na
zagrebačkoj Akademiji primijenjene umjetnosti. Autor je brojnih
kazališnih scenografija i nastavnih filmova "Filmoteke 16".
Dizajnira plakate i ilustrira knjige, a od 1958. surađuje kao crtač
i scenograf u Studiju za crtani film u Zagrebu. Do sada je imao
tridesetak samostalnih i brojne skupne izložbe. Lončarić živi i
radi u Novigradu Podravskom.
Izložba i cijeli umjetnikov opus posvećen je radosti života,
postojanja i stvaranja, koju pobuđuje u gledatelju, napomenuo je
autor koncepta izložbe Radovan Ivančević. Po njegovim riječima
rješavajući probleme suvremene umjetnosti na originalan i
individualan način, Lončarić je ostajao dosljedan sebi i svojoj
koncepciji svijeta. Kazavši kako su neke skulpture s izložbe bile
predviđene za izlaganje na javnome prostoru, što zbog "akademskog
pristupa pojmu skulptura" nije ostvareno, Ivančević se upitao mora
li Zagreb biti osuđen da živi kao grad u kojem su svi smrtno
ozbiljni.
Lončarićeva skulptura primjer je kreativna spoja likovne igre i
izgrađene poetike, koja mjerom stilizacije i neočekivanih akcenata
forme prenosi ideju s naglašenom notom humornog, rekla je
ravnateljica Umjetničkoga paviljona Lea Ukrainčik. Podsjetila je
da se ove godine obilježava 100. obljetnica Umjetničkoga paviljona
te da se programom ovogodišnjih izložaba (retrospektive hrvatskih
klasika i suvremenih likovnih umjetnika) željela potvrditi
otvorenost svim likovnim koncepcijama.
(Hina) ag dd