CHICAGO, 8. studenoga (Hina/Reuters) - Za adolescente koji više +gledaju televiziju i glazbene video-spotove vjerojatnije je da će +početi piti alkohol, možda zbog utjecaja medija, stoji u +rezultatima nedavno provedenog
istraživanja.
CHICAGO, 8. studenoga (Hina/Reuters) - Za adolescente koji više
gledaju televiziju i glazbene video-spotove vjerojatnije je da će
početi piti alkohol, možda zbog utjecaja medija, stoji u
rezultatima nedavno provedenog istraživanja.#L#
Istraživanje je provedeno na Sveučilištu Stanfordu, a obuhvatilo
je 2600 srednjoškolaca koji pohađaju prvi razred i obično imaju 14
ili 15 godina. Otkriveno je da je za svaki dodatni sat u danu koji su
proveli gledajući glazbene video-spotove 31 posto vjerojatnije da
će tijekom sljedećih 18 mjeseci početi piti alkohol.
Učenici prvih razreda koji su gledali televizijski program sat
vremena duže na dan imali su 10 posto veće izglede da u istom
razdoblju počnu piti.
Kod adolescenata koji su više vremena provodili gledajući filmove s
video-vrpca ili igrali kompjutorske ili video-igrice, za koje su
autori istraživanja napisali da sadržavaju malo ili nimalo
materijala o alkoholnim pićima, nije bilo većeg rizika od
konzumacije alkohola.
Prijašnja istraživanja su pokazala da su pića koja se prikazuju na
televiziji i u glazbenim video-spotovima obično alkoholna.
(Hina) car bnš