ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Koreodrama "Kralj Edip", zajednički +projekt Baleta i Drame Hrvatskoga narodnog kazališta (HNK), bit će +praizvedena u utorak, 10. studenoga, u Hrvatskome narodnom +kazalištu u Zagrebu. Veseljko Sulić je
režirao i koreografirao +"Kralja Edipa", dramaturg je Borna Baletić, scenograf Nenad +Fabijanić a kostimograf Ika Škomrlj. "Kralj Edip" izveden je ovoga +ljeta u Dubrovniku na 49. ljetnome festivalu, rečeno je na +današnjoj konferenciji za novinare, što ju je vodila poznata +baletna umjetnica Almira Osmanović, koja će nastupiti u predstavi. +
ZAGREB, 6. studenoga (Hina) - Koreodrama "Kralj Edip", zajednički
projekt Baleta i Drame Hrvatskoga narodnog kazališta (HNK), bit će
praizvedena u utorak, 10. studenoga, u Hrvatskome narodnom
kazalištu u Zagrebu. Veseljko Sulić je režirao i koreografirao
"Kralja Edipa", dramaturg je Borna Baletić, scenograf Nenad
Fabijanić a kostimograf Ika Škomrlj. "Kralj Edip" izveden je ovoga
ljeta u Dubrovniku na 49. ljetnome festivalu, rečeno je na
današnjoj konferenciji za novinare, što ju je vodila poznata
baletna umjetnica Almira Osmanović, koja će nastupiti u predstavi.
#L#
Uz poznate balerine u predstavi nastupaju i učenice Škole za
klasični balet, primjenjujući klasične baletne tehnike, uz punu
slobodu umjetničkoga stvaralaštva. Glumačku ekipu, uz Tomislava
Stojkovića, Alena Šalinovića, Zvonimira Zoričića, Dušana Gojića i
Miru Šegrta, čine i mlada glumica Mirta Zečević i apsolvent glume
Ivica Pucar.
Redatelji i koreograf Veseljko Sulić počeo je karijeru 1948. u
Baletu HNK, i s tom se predstavom ponovno vraća u kuću svojih
početaka i svjetskih uspjeha. Sulić je već 1952. nastavio plesati
kao solist s većim brojem europskih baletnih trupa, a radio je
koreografije za Opere u Lyonu, Ženevi i u Buenos Airesu. Godine
1964. došao je u Folices Bergere u Las Vegas kao prvi plesač i
baletni majstor, a 1972. tu je osnovao baletnu trupu koju je kao
umjetnički direktor i koreograf vodio 25 godina. Dobitnik je
nagrade države Nevade za najboljega pojedinačnog umjetnika 1981.
Sulić ističe da su dubrovačka i zagrebačka, uz lyonsku i
lasvegasku, treća koreografija "Kralja Edipa". Za nj je "Kralj
Edip" temelj klasičnoga teatra, koji je stoljećima nadahnjivao
stotine umjetnika.
(Hina) bma im