ZAGREB, 4. studeni (Hina) - O prijedlogu cjenika kolodvorskih +usluga raspravit će još jednom stručni tim predstavnika autobusnih +kolodvora i cestovnih prijevoznika te nakon usaglašavanja +prijedlog uputiti Ministarstvu pomorstva,
prometa i veza, +zaključeno je na današnjoj raspravi o prijedlogu cjenika +kolodvorskih usluga, članova Grupacije autobusnih kolodvora u +Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).
ZAGREB, 4. studeni (Hina) - O prijedlogu cjenika kolodvorskih
usluga raspravit će još jednom stručni tim predstavnika autobusnih
kolodvora i cestovnih prijevoznika te nakon usaglašavanja
prijedlog uputiti Ministarstvu pomorstva, prometa i veza,
zaključeno je na današnjoj raspravi o prijedlogu cjenika
kolodvorskih usluga, članova Grupacije autobusnih kolodvora u
Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).#L#
Danas predstavljeni prijedlog cjenika kolodvorskih usluga, nisu
prihvatili predstavnici prijevoznika, a s njim se nije složilo ni
Ministarstvo pomorstva, prometa i veza.
Predstavnica tog ministarstva Branka Perović je kazala da se
ministarstvo na jučerašnjem sastanku složilo kako su predložene
cijene previsoke. Istaknula je, kako prema izvještajima
ministarstva, trećina prometa prijevoznika odlazi na plaćanje
pristojbi autobusnim kolodvorima.
Prijevoznici su, uz isticanje previsokih cijena, ukazali i "na
monopolistički položaj kolodvora" jer su, prema Zakonu o prijevozu
u cestovnom prometu, prijevoznici dužni dolaziti na autobusne
kolodvore.
Davor Vidmar, predsjednik Grupacije za cestovni promet Udruge
cestovnih prijevoznika Hrvatske, ocijenio je da bi autobusni
kolodvori u Hrvatskoj, zbog previsokih cijena, vrlo brzo ostali
prazni kada, kao u Njemačkoj, ne bi bilo zakona koji obvezuje
prijevoznike da dolaze na kolodvore.
Ustvrdivši da više novca od kupljenih karata odlazi na stajanje na
kolodvoru nego na sam prijevoz, Berislav Saraja, zamjenik
direktora putničkog prometa Čazmatransa, tvrtke koja ima najviše
autobusnih kolodvora u Hrvatskoj, drži kako predložene cijene
treba smanjiti za 30 do 50 posto.
Po Prijedlogu cjenika kolodvorskih usluga, ovisno o kategoriji
autobusa, za svaki odlazak i dolazak na kolodovor, cijene pristojbi
kretale bi se od 9,35 kuna pa sve do 120 kuna. Cijene parkiranja bile
bi od 5,50 do 10 kuna za dvosatno parkiranje, a do 300 kuna za
paušalno dnevno parkiranje.
Prijedlogom, koji su izradili predstavnici zagrebačkog i
karlovačkog autobusnog kolodvora i tvrtke Čazmatrans, predviđeno
je i da putnici na autobusnim kolodvorima uslugu javnog nužnika
plate 6 kuna, a pisoara 4 kune. Usluga razglasa stajala bi putnika 7
kuna za svakih deset riječi, a pohrana i čuvanje prtljage, ovisno o
veličini, od 1,10 do 35 kuna.
(Hina) kg ln