ZAGREB, 27. listopada (Hina) - Vodeća hrvatska mljekarska +grupacija Lura Grupa započinje proces restrukturiranja, koji će uključiti objedinjavanje svih članica grupe u jednu pravnu osobu +pod imenom Lura d.d., kazao je na današnjoj
konferenciji za +novinare predsjednik Uprave Lura Grupe Luka Rajić.
ZAGREB, 27. listopada (Hina) - Vodeća hrvatska mljekarska
grupacija Lura Grupa započinje proces restrukturiranja, koji će uključiti +
objedinjavanje svih članica grupe u jednu pravnu osobu
pod imenom Lura d.d., kazao je na današnjoj konferenciji za
novinare predsjednik Uprave Lura Grupe Luka Rajić.#L#
Odluke o spajanju svih članica i to tri mljekarske industrije
zagrebačkog Dukata, bjelovarske Sirele te Mljekare Zadar, kao i
tvrtki Lura d.o.o., Lura Group d.o.o. te Ralu, donijet će se na
skupštinama dioničara članica polovinom iduće godine.
Po Rajićevim riječima, reorganizacija će omogućiti maksimalno
korištenje svih ljudskih i materijalnih resursa kako bi se
ostvarili zacrtani ciljevi daljnjega razvoja.
U cijeli posao spajanja Lura grupa će uložiti približno 50 milijuna
kuna, a spajanje bi već u prvoj godini poslovanja trebalo
rezultirati uštedom u iznosu koji se približno može procijeniti na
100 milijuna kuna.
Temeljni kapital Lure d.d. iznosit će tako milijardu
kuna, a u rukama obitelji Rajić bit će 90 posto tvrtke.
Lura grupa u posljednjih je nekoliko godina postigla vrijedne
rezultate, a samo tijekom 1997. godine ostvaren je, prema
konsolidiranim podacima, ukupan prihod u visini od približno 1,5
milijardi kuna. U članicama društva zaposleno je 2000 djelatnika, a
uz grupu je neposredno vezano i 36.000 kooperanata - proizvođača mlijeka.
Poslovodstvo grupe smatra da će restrukturiranje otvoriti mogućnosti za nova +
zapošljavanja, a istodobno će se djelatnicima, čija će radna mjesta biti +
ukinuta zbog smanjenja troškova, omogućiti prekvalifikacija ili neki drugi +
model zbrinjavanja na obostrano zadovoljstvo.
U idućih pet godina Lura grupa zadržat će usmjerenje na mljekarskoj
industriji u kojoj će specijalizirati proizvodnju, povećati konkurentnost
na domaćem i izvoznim tržištima te razvijati partnerske odnose s
kooperantima. Cilj poslovodstva je i izlazak na domaća i inozemna tržišta +
kapitala čim se za to steknu uvjeti.
(Hina) mku sbo