ZAGREB, 20. listopada (Hina) - U protekloj zimskoj turističkoj sezoni u Austriji je ostvareno 49 milijuna noćenja, 1,3 posto više nego preklani, a devizni priljev iznosio je 93 milijarde šilinga, 2,3 posto više. S takvim je povoljnim
kretanjima nastavljeno i ljetos kada se samo u kolovozu broj noćenja povećao šest posto u odnosu na isti mjesec 1997. godine, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare Austrijskog promidžbenog ureda u zagrebačkom hotelu Esplanade.
ZAGREB, 20. listopada (Hina) - U protekloj zimskoj turističkoj
sezoni u Austriji je ostvareno 49 milijuna noćenja, 1,3 posto više
nego preklani, a devizni priljev iznosio je 93 milijarde šilinga,
2,3 posto više. S takvim je povoljnim kretanjima nastavljeno i
ljetos kada se samo u kolovozu broj noćenja povećao šest posto u
odnosu na isti mjesec 1997. godine, rečeno je na današnjoj
konferenciji za novinare Austrijskog promidžbenog ureda u
zagrebačkom hotelu Esplanade. #L#
Tom je prigodom rečeno kako je hrvatsko tržište iznimno zanimljivo
za Austrijance. Gosti iz Hrvatske su u prvih osam ovogodišnjih
mjeseci zabilježili 200 tisuća noćenja ili 12 posto više nego u
istom lanjskom razdoblju.
Sudeći prema stanju trenutačnog bukinga za austrijske zimske
aranžmane, predviđa se da će u ovogodišnjoj zimskoj turističkoj
sezoni rezultati biti bolji za tri posto. Uz Hrvatsku, najvažnija
turistička tržišta za Austrijance su Poljska, Mađarska, Češka i
zemlje bivšeg Sovjetskog Saveza.
Austrija je jedan od najvažnijih hrvatskih trgovačkih partnera. Po
uvozu se nalazi na četvrtom mjestu, dok je po izvozu na petom
mjestu. Po ulaganjima u našu zemlju, Austrija je treća zemlja iza
Njemačke i Italije, dok je po financijskim sredstvima koje ulaže na
drugome mjestu. Početkom ove godine omogućeno je i ulaganje u
hrvatski turistički sektor.
Prema riječima predstavnika Austrijskog promidžbenog ureda, sve
više hrvatskih gostiju u Austriji traži hotelski smještaj visoke
kategorije, dok su se proteklih godina tražili apartmani. Koruška,
Štajerska, Salzburg i Beč omiljena su odredišta hrvatskih
turista.
Uz vrlo dobru zimsku ponudu, Austrijanci žele unaprijediti i ljetni
turizam, koji je posebice usmjeren na obiteljski turizam.
Zahvaljujući jasnijem ustrojavanju i sve boljoj ponudi, austrijski
je turizam postao osjetno konkurentniji, a tamošnji su ugostitelji
potvrdili čvrstu opredijeljenost za povećanje kvalitete usluga. O
tome govore i podaci o tripostotnom povećanju broja noćenja
austrijskih turista, koji se poglavito odlučuju za boravak u
Štajerskoj.
(Hina) splj vel
201550 MET oct 98