NEW YORK, 2. listopada (Hina/UPI) - Skoro dvije trećine Amerikanaca tvrdi da se djeca koja se obrazuju kod kuće ne razvijaju društveno jednako dobro kao ostala djeca.
NEW YORK, 2. listopada (Hina/UPI) - Skoro dvije trećine Amerikanaca
tvrdi da se djeca koja se obrazuju kod kuće ne razvijaju društveno
jednako dobro kao ostala djeca.#L#
No, prema anketi koju je proveo "Newsweek", javnost je podijeljena
oko toga koliko je ova vrsta obrazovanja učinkovita. Dvadeset osam
posto ih smatra kako je obrazovanje kod kuće bolje, 24 posto smatra
kako je lošije, a 31 posto smatra ga približno jednako dobrim.
Ispitanici koji poznaju osobe koje su odlučile da im se djeca
obrazuju kod kuće imaju ružičastiju predodžbu ovog alternativnog
načina obrazovanja. Tek nešto manje od 60 posto ispitanika vjeruje
kako tim dječacima i djevojčicama nedostaje vještine u društvenim
kontaktima, 42 posto ispitanika izjavilo je kako smatraju da je
obrazovanje kod kuće bolje, a 20 posto kako je lošije.
Ispitivanjem je utvrđeno i to da 69 posto odraslih smatra kako bi
javne škole trebale dozvoliti roditeljima djece koja se obrazuju
kod kuće da odaberu nastavu za koju bi željeli da je njihova djeca
pohađaju. Ta se brojka penje na 74 posto među onima koji su upoznati
sa situacijom obrazovanja kod kuće.
Pedeset devet posto odraslih osoba podupire ideju da bi školski
sustav trebao ponuditi poduku i obrazovni materijal za djecu koja
se obrazuju kod kuće.
"Princeton Survey Research Associates", koji su proveli anketu,
ispitali su 750 odraslih osoba krajem rujna.
(Hina) car bnš
020314 MET oct 98