FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: BILOKALNIK-IGMA NAMJERAVA POBOLJŠATI KVALITETU PROIZVODA

ZAGREB, 28. rujna (Hina) - Bilokalnik-Industrija građevnog materijala (IGMA), iz sastava koncerna Bilokalnik, u idućih pet godina namjerava zadržati vodeći položaj na hrvatkome tržištu i to poboljšanjem kvalitete proizvoda od betona, posebno cijevima po DIN standardu, objavilo je poslovodstvo te tvrtke.
ZAGREB, 28. rujna (Hina) - Bilokalnik-Industrija građevnog materijala (IGMA), iz sastava koncerna Bilokalnik, u idućih pet godina namjerava zadržati vodeći položaj na hrvatkome tržištu i to poboljšanjem kvalitete proizvoda od betona, posebno cijevima po DIN standardu, objavilo je poslovodstvo te tvrtke. #L# Prošle je godine Bilokalnik-IGMA prodajom ostvarila 54,7 milijuna kuna, što je približno 23 posto više nego u godini ranije. Pritom je u Radnoj jedinici (RJ) Šljunkara proizvedeno 490 tisuća prostornih metara šljunka, 16 posto više, te 259 tisuća prostornih metara granulata, 8,9 posto manje. Samljeveno je 50,9 posto više šljunka, tj. 91,7 tisuća prostornih metara. Prodaja prirodnog šljunka u toj RJ porasla je šest posto na 195 tisuća prostornih metara, granulata 54 posto na 199,9 tisuća prostornih metara. Prodaja miješanog šljunka lani je uvećana 25 posto, a mljevenog 34 posto. U RJ Betonska proizvedeno je 11,7 tisuća tona betonskih cijevi, što je 14,6 posto više od proizvodnje u 1996. Pritom 2264 tona betonske galanterije, 8,2 posto više, proizvodnja svježeg betona uvećana je gotovo 73 posto na 22,8 tisuća tona. Prodaja betonskih cijevi lani je u odnosu na godinu ranije porasla 38 posto na 11,7 tisuća tona, te 2444 tone betonske galanterije ili 45 posto više. Normalnog formata opeke (NF) proizvedeno je u Ciglani 12,9 milijuna komada, 21 posto više nego preklani, dok je prodaja porasla 73 posto na 12,5 milijuna NF-a opeke. Tvrtkina je realizacija iznosila 11,6 milijuna kuna, gotovo 13 posto više. Inače, Bilokalnik-IGMA po snazi je treća tvrtka koncerna, ponudom svojih proizvoda gotovo u cijelosti je orijentirana na domaće tržište i to najvećim dijelom lokalno, s iznimkom betonskih elemenata, betonske galanterije i betonskih cijevi. (Hina) tp vel 281039 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙