PARIZ, 25. rujna (Hina/Reuters) - Tjelesni čuvar Trevor Rees- Jones, jedini preživjeli iz automobilske nesreće u kojoj je smrtno stradala i princeza Diana, podnio je sudsku tužbu protiv pariškog hotela Ritz, vlasništvo Mohameda Al
Fayeda.
PARIZ, 25. rujna (Hina/Reuters) - Tjelesni čuvar Trevor Rees-
Jones, jedini preživjeli iz automobilske nesreće u kojoj je smrtno
stradala i princeza Diana, podnio je sudsku tužbu protiv pariškog
hotela Ritz, vlasništvo Mohameda Al Fayeda.#L#
Glasnogovornik Al Fayeda u Londonu je dao izjavu u kojoj tvrdi da
Rees-Jones nikada nije tražio kompenzaciju od vlasnika Harrodsa no
nije posebno zanijekao da je tjelesni čuvar uložio žalbu.
Službeni izvori u Parizu objavili su kako tužba bivšeg zaposlenika
Ritza, koji je naveo i tvrtku koja je unajmila limuzinu Mercedes,
uništenu u automobilskoj nesreći 31. kolovoza 1997., kao uzrok
žalbe navodi "ugrožavanje života drugih".
Tužba je nanoviji preokret u zapletenoj mreži suprotnih interesa
glede automobilske nesreće u kojoj su poginuli Diana, sin Al Fayeda
- Dodi i vozač Henri Paul.
Rees-Jones, koji se nalazio na prednjem sjedištu pored vozača, bio
je jedina osoba u automobilu koja je nosila pojas. Pretrpio je
ozbiljne povrede, a sucu je kazao kako se ne sjeća ničega u vezi
trenutaka neposredno prije i poslije sudara.
Bogati egipatski biznismen Al Fayed platio je bolničke troškove za
Rees-Jonesa, prevezao ga nazad u Englesku helikopterom, a zatim ga
uposlio u svojoj robnoj kući Harrods. No, odnosi su zahladili kada
je Rees-Jones dao otkaz u travnju.
Al Fayed tvrdi kako je automobilska nesreća dio urote usmjerene na
prekid veze njegovog sina i princeze. Prošloga je mjeseca tjelesnog
čuvara opisao kao "nesposobnog" i kazao je kako je trebao
inzistirati na tome da svi vežu pojaseve.
Rees-Jones je, izviješćeno je, bio šokiran i ljutit nakon što je čuo
ove optužbe. Njegova tužba, prema francuskom zakonodavstvu,
podnesena je protiv neimenovanih stranaka no sadržaj tužbe jasno
pokazuje da je usmjerena protiv hotela Ritz i rent-a-car tvrtke.
(Hina) car bnš
250358 MET sep 98