ZAGREB, 21. rujna (Hina) - Predstavljanjem novih, redizajniranih i poboljšanih modela twinga i lagune, Renault je zaokružio ponudu osobnih vozila na hrvatskom tržištu. Ta francuska kompanija očekuje da će do kraja godine u Hrvatskoj
prodati 7500 vozila: od toga 400-ak twinga i 150 laguna. Isto takav plan Renault Hrvatska ima i za 1999., a oprez tumače nestabilnošću tržišta.
ZAGREB, 21. rujna (Hina) - Predstavljanjem novih, redizajniranih i
poboljšanih modela twinga i lagune, Renault je zaokružio ponudu
osobnih vozila na hrvatskom tržištu. Ta francuska kompanija
očekuje da će do kraja godine u Hrvatskoj prodati 7500 vozila: od
toga 400-ak twinga i 150 laguna. Isto takav plan Renault Hrvatska
ima i za 1999., a oprez tumače nestabilnošću tržišta.#L#
Novi "twingo" ima redizajnirana stakla, odbojnike u boji
karoserije, okrugle maglenke, poboljšanu pasivnu i aktivnu
sigurnost, stakleni krov, ojačanu strukturu vozila i dr. Novi,
zaobljeniji izgled i razna poboljšanja ima i "laguna", koja će se
isporučivati s jačim motorom od 1,6; 1,8; V6 i 1,9 dTi.
Posebnu pozornost Renault Hrvatska će ubuduće posvetiti
poboljšanju prodaje lakih gospodarskih vozila, za što će biti
otvoreno pet centara, a takvim se poslom već bavi Auto kuća Baotić.
U proteklih pet godina na svjetskome je tržištu prodano svukupno
milijun twinga, te 930.000 laguna u tri godine.
(Hina) db vel
211518 MET sep 98