ZAGREB, 17. rujna (Hina) - Odluku o tome hoće li se navijačima i potencijalnim gledateljima jučerašnje utakmice NK Croatia - AFC Ajax koji, unatoč kupljenim kartama, nisu uspjeli ući na južnu tribinu stadiona u Maksimiru, vratiti
novac ili ne donijet će Uprava kluba, izjavio je za Hinu direktor NK "Croatia" Mirko Novosel.
ZAGREB, 17. rujna (Hina) - Odluku o tome hoće li se navijačima i
potencijalnim gledateljima jučerašnje utakmice NK Croatia - AFC
Ajax koji, unatoč kupljenim kartama, nisu uspjeli ući na južnu
tribinu stadiona u Maksimiru, vratiti novac ili ne donijet će
Uprava kluba, izjavio je za Hinu direktor NK "Croatia" Mirko
Novosel.#L#
Nekoliko stotina potencijalnih gledatelja iz cijele Hrvatske,
ostalo je ispred južnog ulaza maksimirskog stadiona i prije početka
utakmice prvog kola Lige prvaka zbog, kako su obrazložili
pripadnici zaštitarske tvrtke Sokol, "pomanjkanja mjesta na
stadionu". Nakon toga su vrata stadiona zatvorena.
Kako se to moglo dogoditi i zašto nije bilo mjesta za one koji su
karte kupili na vrijeme, pokušao je razjasniti Novosel, ističući
kako "služba zadužena za kontrolu karata svoj posao nije obavila
kako treba". "To je razlog ulaska velikog broja ljudi bez karata na
tribine stadiona", a ljudi su puštani "s krivim kartama na krivu
tribinu", primjerice oni s kartom za istok, pušteni su na zapad,
pojasnio je direktor Croatije.
Novosel je kazao da je za jučerašnju utakmicu prodano 27.900 karata
što je, s obzirom na nedostatak sjeverne tribine, sadašnji
kapacitet stadiona. Naglasio je kako je prije "važnih" utakmica,
kao što su utakmice Lige prvaka, na stadion potrebno doći i do
nekoliko sati, a najmanje pola sata uoči početka utakmice.
Odluči li Uprava kluba vratiti novac onima koji nisu uspjeli ući na
maksimirski stadion, prvo će na uvid zatražiti njihove isprave jer
su svi podatci kupaca zabilježeni pri prodaji karata, rekao je
Novosel.
(Hina) kg db
171542 MET sep 98