FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: O MOGUĆNOSTI IZVOZA PROIZVODA NA AUSTRIJSKO TRŽIŠTE

ZAGREB, 14. rujna (Hina) - Hrvatskim gospodarstvenicima, posebice vezanim uz prehrambenu industriju, pruža se prilika da svoje proizvode prezentiraju austrijskom tržištu u sklopu hrvatskih poslovnih dana za vrijeme sajma Gast koji će se iduće godine po 31. put održati u Klagenfurtu, opći je naglasak današnjeg skupa održanog na Zagrebačkom velesajmu, a objedinjenog u temi "Mogućnost izvoza proizvoda na austrijsko tržište".
ZAGREB, 14. rujna (Hina) - Hrvatskim gospodarstvenicima, posebice vezanim uz prehrambenu industriju, pruža se prilika da svoje proizvode prezentiraju austrijskom tržištu u sklopu hrvatskih poslovnih dana za vrijeme sajma Gast koji će se iduće godine po 31. put održati u Klagenfurtu, opći je naglasak današnjeg skupa održanog na Zagrebačkom velesajmu, a objedinjenog u temi "Mogućnost izvoza proizvoda na austrijsko tržište". #L# Ti su dani inicirani od strane Veleposlanstva RH u Austriji, Austrijske gospodarske komore i Hrvatske gospodarske komore, a osnovni im je cilj povećanje hrvatskog izvoza u Austriji, rekao je izaslanik za gospodarstvo Hrvatskog veleposlanstva u Beču Slavko Begić. Tehničku podršku i prikupljanje potencijalnih izlagača na sebe je preuzela Hrvatska gospodarska komora dok se Minsitarstvo gospodarstva obvezalo na financiranje djela troškova vezanih uz plaćanje izložbenog prostora. U šest ovogodišnjih mjeseci hrvatski je uvoz iz Austrije dosegao 31,5 milijuna američkih dolara, a izvoz je iznosio svega 4,5 milijuna dolara, podatak je Hrvatske gospodarske komore. Stoga Klagenfurdski sajam ima svojevrstan marketinški značaj kojim bi hrvatski gospodarstvenici krenuli u kontinuirano osvajanje tog tržišta sa izraženom kupovnom moći, na što su danas i pozvani od strane direktora sajma Hansa-Joerga Pawlika te dopredsjednika Pokrajinske komore iz Koruške Josefa Polessniga. Istaknuti su i uvjeti koje bi hrvatski izlagači morali ispuniti prije nego što žele nastupiti na toj priredbi. Potrebno je prije svega odrediti strategiju nastupa na austrijskom tržištu uz vidljivu količinu planiranog izvoza te jasne ciljeve vezane uz cijene proizvoda i njihovu distribuciju. Naravno, potrebno je interes za izlaganje iskazati pravovremeno, tri do četiri mjeseca ranije. "Želja nam je razviti bolje poslovne odnose između naše dvije zemlje. Potrebno je intenzivirati međusobne gospodarske kontakte, posebice danas kada se svjetski odnosi globaliziraju", rekao je Polessnig. Valja istaknuti kako 80 posto uvoza i izvoza Austrija ostvaruje sa svojim susjednim zemljama čime su uvelike reducirani troškovi, a cijena proizvoda ostaje prihvatljiva. "Možete očekivati našu punu pomoć ali potrebna je vaša volja i inicijativa kako bi projekt u potpunosti saživio", poručio je potencijalnim hrvatskim izlagačima direktor sajma Gast, Pawlik. Hrvatskim tvrtkama upućen je tako poziv da daljnje upute o nastupu na sajmu Gast zatraže u Hrvatskoj gospodarskoj komori, Županijskim komorama, u Trgovinskom uredu Republike Austrije u Zagrebu ili u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Beču. Sajam Gast pripada svjetskoj udruzi sajmova, a jedini je stručni sajam takve vrste u okviru radne zajednice Alpe-Jadran. Prostire se na 32.000 četvornih metara, a može primiti od 450 do 480 izlagača. Sajam obiđe 16 do 20 tisuća posjetitelja od čega je 20 posto njih iz inozemstva. Tridesetprvi Klagenfurški sajam Gast održat će se od 28. veljače do 3.ožujka iduće godine. (Hina)ggr/dju tp 141829 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙