FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

STRUČNJACI I ZNANSTVENICI O PROMIČBI HRVATSKOG TURIZMA

VODICE, 12. rujna (Hina) - O promicanju hrvatskog turizma danas su u Vodicama, na predavanju u organizaciji Hrvatske turističke zajednice i Gospodarske redakcije HRT-a, izlagali mnogi hrvatski znanstvenici i stručnjaci za marketing i komunikologiju. Dr. Marko Goluža je istaknuo kako hrvatski turizam u odnosu na svjetska turistička tržišta zaostaje u profiliranju svoje ponude i motivaciji današnjeg turista. Po njegovim riječima, hrvatska turistička ponuda ne smije se svesti na osiguravanje noćenja, doručka i uživanja u ljepotama, nego mora biti individualizirana i približiti se modernom turistu koji više ne traži konfekcijsku ponudu nego onu "a la cart". Zauzeo se za to da Hrvatska profilira svoj posebni identitet, koji mora biti utemeljen na autentičnosti, a ne na imitaciji drugih, polazeći od toga da je turizam u prvom redu doživljaj i prodavanje iluzije. Goluža je ustvrdio da se mnogi hrvatski dužnosnici vezani uz turizam varaju kada misle da razvijena infrastruktura čini turističku ponudu, jer, kako je istaknuo, to je samo pretpostavka za razvoj turizma. Prof. dr. Pavao Novosel zauzeo se za razvoj tzv. proaktivne komunikacije domaćina prema turistima, koja, međutim, nije moguća prije nego što se utvrdi i shvati što točno čini hrvatsku turističku ponudu. I on i dr. Marko Sapunar smatraju da bi trebalo prevladati sadašnje stanje u kojemu se turiste pokušava getoizirati u hotele ili apartmane, a ne radi se na tomu da oni budu u interakciji s domaćim stanovništvom. O razvoju hrvatskoga turističkog dizajna govorio je dizajner Boris Ljubičić, koji je istaknuo kako su s tim u vezi primijećeni pozitivni pomaci. Po njegovim riječima, turistički proizvod kao i svaki drugi mora imati prepoznatljivu ambalažu. Ravnatelj Državne uprave za zaštitu prirode dr. Ante Kutle izvijestio je turističke radnike okupljene u Vodicama o europskom projektu Plave zastave, koju Europska zaklada za odgoj, izobrazbu i okoliš (FEEE) pri Vijeću Europe dodjeljuje kao simbol zaštite okoliša i čistoće mora, a koju zasad u Hrvatskoj ima punatska marina na Krku. Predstavnici marketinške tvrtke "Globalkomunikacije" prikazali su što u turističkoj promičbi svojih odredišta rade druge zemlje, zauzimajući se za to da Hrvatska primijeni dobra svjetska iskustva. Večeras će u hotelu "Punta" biti dodijeljene i nagrade najuspješnijim turističkim mjestima i radnicima u ovogodišnjoj akciji "Turistički cvijet", koju organiziraju Ministarstvo turizma, Hrvatska turistička zajednica i HRT, a na svečanosti, kako je najavljeno, bit će nazočan i hrvatski premijer Zlatko Mateša. (Hina) df vkn 121926 MET sep 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙