ŽENEVA, 3. rujna (Hina/AP) - Dužnosnici zračne luke u Ženevi odmah su, nakon obavijesti o nesreći SwissAirovog zrakoplova MD-11, u kojoj su stradale 229 osobe, otvorili krizni centar, izjavio je u četvrtak dužnosnik Daniel
Teysseire.
ŽENEVA, 3. rujna (Hina/AP) - Dužnosnici zračne luke u Ženevi odmah
su, nakon obavijesti o nesreći SwissAirovog zrakoplova MD-11, u
kojoj su stradale 229 osobe, otvorili krizni centar, izjavio je u
četvrtak dužnosnik Daniel Teysseire.#L#
"Ne sjećam se kada smo imali tako ozbiljnu nesreću", rekao je
Teysseire.
U Bernu je švicarski ministar vanjskih poslova Flavio Cotti, nakon
što je obaviješten o nesreći, sazvao hitan sastanak koalicijske
vlade.
SwissAir je otvorio telefonske linije za hitne pozive rodbine koja
je zainteresirana o podacima vezanim uz zrakoplov na liniji SR111.
Swissairov zrakoplov MD-11 s 215 putnika i 14 članova posade krenuo
je iz njujorške međunarodne zračne luke J.F. Kennedy 30 minuta iza
ponoći po srednjoeuropskom vremenu za Ženevu, a pilot je htio
sletjeti u zračnu luku u Halifaxu (Nova Škotska) nakon što je u
kokpitu primjetio dim. Nedugo nakon toga zrakoplov je izgubio vezu
s kontrolnim tornjem u Minctonu (New Brunswick, pored Nove Škotske)
i nestao s radara.
Jedan je radnik zračne luke izjavio da je pilot u blizini zaljeva
St. Margaret's ispustio oko 208 tona goriva,.
Vjeruje se da se zrakoplov srušio oko 11 kilometara južno od
turističkog naselja Peggy's Cove južno od Halifaxa.
Za Swissair ovo je prva ozbiljna zrakoplovna nesreća u posljednjih
20 godina. Četrnaest je osoba poginulo 7. listopada 1979. godine
kada se zrakoplov DC-8 srušio u Ateni prilikom slijetanja.
Najgora nesreća koja je pogodila zrakoplovnu tvrtku SwissAir
dogodila se 1963. godine, kada se srušio zrakoplov tipa Caravelle u
Durrenaschu u Švicarskoj, a tom je prilikom poginulo 80 osoba.
Godine 1970. također se srušio zrakoplov tipa Caravelle u
Wurelingen u Švicarskoj i tada je poginulo 47 osoba. Ta je
zrakoplovna nesreća bila uzrokovana eksplozijom terorističke
bombe.
(Hina) bis br
031007 MET sep 98