BUDIMPEŠTA, 27. kolovoza (Hina) - Cesta M-6 koja povezuje Budimpeštu s južnom mađarskom granicom, preko Szekszarda i Mohacsa, a u Hrvatskoj se nastavlja prema Osijeku, sve je opterećenija, pa je potrebno ubrzati pripreme za gradnju
brže i modernije ceste na tom pravcu - rekao je zamjenik državog tajnika u mađarskom Ministarstvu prometa, veza i vodoprivrede Zoltan Kazatsay.
BUDIMPEŠTA, 27. kolovoza (Hina) - Cesta M-6 koja povezuje
Budimpeštu s južnom mađarskom granicom, preko Szekszarda i
Mohacsa, a u Hrvatskoj se nastavlja prema Osijeku, sve je
opterećenija, pa je potrebno ubrzati pripreme za gradnju brže i
modernije ceste na tom pravcu - rekao je zamjenik državog tajnika u
mađarskom Ministarstvu prometa, veza i vodoprivrede Zoltan
Kazatsay.#L#
U izjravi za budimpeštanski dnevni list "Nepszava" on je dodao kako
se s mađarske strane radi o dionici od oko 200 kilometara, za čije je
pretvaranje u suvremenu brzu cestu potrebno uložiti 110 milijardi
forinti. Očekuje se da će biti potrebno 10 godina dok ona bude
završena. Odnedavno su ubrzane pripreme za izradu dokumentacije o
tom projektnom pravcu i ovaj dio posla treba biti završen već do
kraja godine - kazao je Kazatsay.
Mađarski stručnjaci su izračunali kako je na postojećem pravcu od
Budimpešte do mjesta Tolna kod Szekszarda znatno gušći promet nego
dalje prema granici s Hrvatskom. Zato će na toj dionici biti
izgrađena moderna cesta sa po dvije prometne trake u svakom pravcu,
dok će u nastavku do mađarsko-hrvatske granice vjerojatno samo biti
proširene već postojeće dvije trake.
Mađarska je Europskoj uniji obećala kako će do 2007. godine
izgraditi čak 450 kilometara novih auto-cesta, što je vrlo
ambiciozan i skup plan, za kojeg pojedini stručnjaci u Budimpešti
nisu sigurni hoće li u tom roku biti i ostvaren.
(Hina) kuj rb
272245 MET aug 98