ZAGREB, 27. srpnja (Hina) - Istraživanja tržišta računalne tehnologije u Sjedinjenim Američkim Državama pokazuju da osobno računalo sve češće kupuju i ljudi starije dobi, što je proizvođače računalnih softvera ponukalo da se pozabave
posebnim oblicima marketinga, namijenjenog starijoj populaciji.
ZAGREB, 27. srpnja (Hina) - Istraživanja tržišta računalne
tehnologije u Sjedinjenim Američkim Državama pokazuju da osobno
računalo sve češće kupuju i ljudi starije dobi, što je proizvođače
računalnih softvera ponukalo da se pozabave posebnim oblicima
marketinga, namijenjenog starijoj populaciji.#L#
U Americi osobno računalo posjeduje trećina ljudi koji su stariji
od pedeset godina. Internet je prepravljen mrežnim stranicama s
nazivljem kao što je "Treće doba" ili "Senior Net", a mjesečno ih
posjeti i do 250 tisuća korisnika.
Tvrtke Packard Bell Electronics i Microsoft zbog toga anketiraju
stanovništvo starije dobi, kako bi saznali koje računalne programe
najradije koriste. Kompanije dobivenim rezultatima pridaju
osobitu pozornost i nastoje osobna računala učiniti što
jednostavnijima i pristupačnijima.
Naime, za manje od 20 godina 28 posto Amerikanaca imat će više od 55
godina, a milijunima umirovljenika veliki će proizvođači prodavati
osobna računala koja će oni kupiti samo ako ih se "ne boje".
(Hina) dju vel
271034 MET jul 98