POREČ, 24. srpnja (Hina) - Milijunto noćenje u porečkoj turističkoj tvrtki Riviera holding ostvareno je ove godine tri dana prije nego lanjske poslovne sezone. Razlog za to predsjednik uprave tvrtke Franco Palma vidi u vrlo dobroj i
daleko kvalitetnijoj pripremi turističke sezone nego li prethodnih godina, budući da je u ovogodišnjoj predsezoni većina turističko-ugostiteljskih objekata obnovljena i dovedena do vrlo kvalitetne razine. Ujedno, ta tvrtka slavi i 45. obljetnicu postojanja.
POREČ, 24. srpnja (Hina) - Milijunto noćenje u porečkoj turističkoj
tvrtki Riviera holding ostvareno je ove godine tri dana prije nego
lanjske poslovne sezone. Razlog za to predsjednik uprave tvrtke
Franco Palma vidi u vrlo dobroj i daleko kvalitetnijoj pripremi
turističke sezone nego li prethodnih godina, budući da je u
ovogodišnjoj predsezoni većina turističko-ugostiteljskih
objekata obnovljena i dovedena do vrlo kvalitetne razine. Ujedno,
ta tvrtka slavi i 45. obljetnicu postojanja.#L#
"Ovogodišnja turistička sezona realizira se ispod naših
optimističkih očekivanja, no unatoč tome vjerujemo da ćemo i ovu
poslovnu godinu završiti s 10-postotnim povećanjem prometa. Naime,
Riviera je s današnjim danom ostvarila 1.002.716 noćenja, što je za
četiri posto više nego lani, no ono što najviše veseli je činjenica
da će tijekom kolovoza i rujna Rivijerini objekti biti gotovo
popunjeni" - kazao je Palma. Hoteli bilježe porast noćenja za osam
posto u odnosu na lani, apartmani tri posto, te autokampovi dva
posto, što dokazuje da je u ovom dijelu turističke sezone izostao
individualni gost.
Riviera bilježi porast od 14 posto njemačkih, 10 posto čeških, šest
posto slovenskih, tri posto austrijskih i jedan posto talijanskih
turista, dok nizozemski, mađarski i britanski gosti bilježe pad.
Prema procjeni Rivijerinog poslovodstva, razlog pada dolazaka
gostiju u srpnju odnosi se na slabu kupovnu moć, recesiju te
povećanje cijena u Hrvatskoj pod utjecajem PDV-a.
Sve ovogodišnje investicije već počinju davati pozitivne učinke,
što se odražava i na zadovoljstvo gostiju. Osim toga, poslovni
financijski plan Riviere za prvo ovogodišnje polugodište ostvaren
je na razini proračuna te 15 posto viši nego lani.
U Rivijerinim hotelskim objektima ostvaruje se jedna petina
noćenja u Istri, slijedi porečka Plava laguna i umaški Istraturist
sa 16 posto, te pulski Arenaturist i rovinjski Jadranturist sa 13
posto.
Bruto prihodi Riviere holdinga u odnosu na 1997. bilježe porast od
12 posto, uz djelomičan utjecaj korekcije cijena od dva do pet
posto. Neto prihodi su na lanjskoj razini.
Hotel Luna iz sastava te hotelske kuće, koji je lani bio jedan od
najlošijih hotela, ove je godine ponuđen tržištu pod novim
proizvodom "all incusive", pa je stoga na vrhu ostvarenja noćenja i
financijskih pokazatelja na razini te hotelske kuće.
Za iduće godine u Rivieri pripremaju nove programe, koji će na
tržištu bolje pozicionirati pojedine hotele, te povećati poslovne
mogućnosti.
Ove je godine Riviera, kao vodeća ugostiteljsko-turistička tvrtka
u Hrvatskoj, dobila hrvatsku turističku nagradu "Anton Štifanić"
za izniman doprinos u turizmu za 1997. godinu.
(Hina) dspo/splj vel
241409 MET jul 98