LJUBLJANA, 9. srpnja (Hina) - Centar za promociju turizma slovenskog ministarstva za gospodarstvo objasnio je pad turističkog prihoda u prvoj polovici ove godine kao rezultat niza čimbenika, među kojima prevladavaju povećane cijene i
domaća situacija na nekim glavnim emitivnim tržištima kao što su Njemačka i Austrija.
LJUBLJANA, 9. srpnja (Hina) - Centar za promociju turizma
slovenskog ministarstva za gospodarstvo objasnio je pad
turističkog prihoda u prvoj polovici ove godine kao rezultat niza
čimbenika, među kojima prevladavaju povećane cijene i domaća
situacija na nekim glavnim emitivnim tržištima kao što su Njemačka
i Austrija.#L#
Kupovna moć njemačke marke smanjila se u većini turističkih država,
u dvije godine se prosječno vrijeme odmora Nijemaca u inozemstvu
smanjilo za jedan dan, u prošloj je sezoni za jednu marku u
Sloveniji njemački turist dobivao robe i usluga za 1,09 maraka, a
ove godine samo za 1,02 marke. Vlada rezerviranost zbog
nezaposlenosti i nesigurnost u vezi s uvođenjem eura kao zajedničke
valute, navodi se, među ostalim, u analizi njemačkog emitivnog
tržišta što ga je objavio slovenski centar za promociju turizma.
U analizi turističkog posjeta iz Austrije navodi se da su hotelske
ponude turoperatora za Hrvatsku 20 do 30 posto jeftinije od ponuda u
Sloveniji, među ostalim i zbog subvencija koje Hrvatska nudi
prijevoznicima. Slovenski turistički djelatnici nadaju se da će u
nastavku sezone rezultati turizma ipak biti nešto popravljeni.
Hrvatski su turisti u Sloveniji u prva četiri mjeseca na četvrtom
mjestu po posjetu, a porastao je i broj turista iz SAD, Velike
Britanije i Rusije.
(Hina) fl dh
092026 MET jul 98