ZAGREB, 2. srpnja (Hina) - E-business nova je etapa u IBM-ovoj mrežnoj kompjutorskoj strategiji, za što je tvrtka započela široku marketinšku kampanju krajem prošle godine, rekla je izvršna generalna direktorica IBM-a u Hrvatskoj
Mirna Bratulić.
ZAGREB, 2. srpnja (Hina) - E-business nova je etapa u IBM-ovoj
mrežnoj kompjutorskoj strategiji, za što je tvrtka započela široku
marketinšku kampanju krajem prošle godine, rekla je izvršna
generalna direktorica IBM-a u Hrvatskoj Mirna Bratulić.#L#
E-business obuhvaća opseg mrežnih računalnih opcija kao što su
intranet, extranet, Internet, on-line servise za korisnike, učenje
na daljinu, elektronsko poslovanje itd. IBM je već radio na više od
10 tisuća e-business projekata, pri čemu je ustanovljeno da
korisnici započinju elektronsko poslovanje na otprilike identičan
način.
Najprije tvrtke uočavaju dobrobiti koje donosi prisutnost na Webu,
a to je prije svega konkurentska prednost, te prilika za
unapređenjem svih vrsta poslovanja. Zatim s povezivanjem vlastitih
web stranica s podacima svojih korisnika, kao i s drugim bazama
podataka, tvrtke poboljšavaju svoj svakodnevni posao. E-business
tako mijenja odnose među konkurencijom tako da pojednostavljuje
ulazak na tržište, šireći ga do svjetskih razmjera.
Prava vrijednost Interneta leži upravo u mogućnosti brzog i lakog
obavljanja svih vrsta transakcija, što ljudima otvara potpuno nove
poslovne mogućnosti, smatraju u IBM-u.
Uočava se veliki skok u poslovanju tvrtki nakon što se mreža uključi
u obavljanje svakodnevnih poslovnih aktivnosti, kao što je prodaja
proizvoda, evidencija robe na skladištu, nabava, distribucija i
slično.
(Hina) dju vel
021410 MET jul 98