ZAGREB, 24. lipnja (Hina) - Tvrtka za proizvodnju i promet sladoleda i smrznute hrane Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, prošle je godine zabilježila 26,8 milijuna kuna dobiti, što je 123 posto više nego prethodne godine. Prijedlogom
poslovodstava tvrtke, na ime dividende isplatit će se iznos od 4,4 milijuna kuna. Od preostalog dijela, tj. 1,06 milijuna kuna rasporedit će se u zakonske rezerve, dok će 15,7 milijuna kuna biti zadržana dobit.
ZAGREB, 24. lipnja (Hina) - Tvrtka za proizvodnju i promet
sladoleda i smrznute hrane Ledo, iz sastava koncerna Agrokor,
prošle je godine zabilježila 26,8 milijuna kuna dobiti, što je 123
posto više nego prethodne godine. Prijedlogom poslovodstava
tvrtke, na ime dividende isplatit će se iznos od 4,4 milijuna kuna.
Od preostalog dijela, tj. 1,06 milijuna kuna rasporedit će se u
zakonske rezerve, dok će 15,7 milijuna kuna biti zadržana
dobit.#L#
Odluku o raspoređivanju prošlogodišnje dobiti donijet će dioničari
Leda na današnjoj Glavnoj skupštini.
Lanjski su poslovni prihodi porasli 24 posto na 464,2 milijuna
kuna; rashodi su dosegnuli 437,4 milijuna kuna ili 21 posto više.
Razlog takvih financijskih rezultata je u porastu prodaje od 27
posto u odnosu na baznu 1996.
Investicije u 1997. iznosile su 51,05 milijuna kuna ili 105 posto
više od sveukupnih u 1996. Tako visoka stopa investiranja nužna je,
kazali su u Ledu, jer osigurava dugoročne pretpostavke za stabilan
rast u sljedećih nekoliko godina, čime će se omogućiti zadržavanje
tržišnog udjela Leda na domaćem tržištu.
Prošlogodišnji je porast prometa povećao učešće Leda na domaćem
tržištu sladoleda na 63 posto, te na tržištu smrznutog tijesta
na 60 posto.
Budući da je važan strateški cilj Leda povećanje izvoza, opremljena
je i osnovana vlastita tvrtka u Sarajevu kao centar za distribuciju
i prodaju u Bosni i Hercegovini.
U Grudama je utemeljena tvrtka Agrokora za distribuciju smrznutog
programa, a u Ljubljani je potkraj prošle godine osnovana vlastita
kompanija za distribuciju i prodaju Ledo programa u Sloveniji.
Započeti su također trgovački odnosi sa Makedonijom.
Takvi su napori već u prva četiri mjeseca ove godine dali rezultate
i povećali udjel izvoza u ukupnom prometu na 13 posto.
Ledo je lani lansirao niz novih tržišnih marki u obje svoje
proizvodne grupe, čime želi zadržati prednost u odnosu na sve jači
prodor strane konkurencije.
(Hina) tp vel
241216 MET jun 98