FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PRIJEDLOG OPORBENE REZOLUCIJE O HRVATSKOM ŠKOLSTVU

ZAGREB, 19. lipnja (Hina) - Klubovi zastupnika šest oporbenih stranaka predložili su danas rezoluciju o hrvatskom školstvu kojom, uz ocjene o stanju u školstvu, predlažu i mjere za što hitnije otpočinjanje rješavanja problema u školstvu.
ZAGREB, 19. lipnja (Hina) - Klubovi zastupnika šest oporbenih stranaka predložili su danas rezoluciju o hrvatskom školstvu kojom, uz ocjene o stanju u školstvu, predlažu i mjere za što hitnije otpočinjanje rješavanja problema u školstvu. #L# Šest oporbenih klubova (SDP, HSLS, HSS, IDS, HNS, te LS) rezolucijom, što ju je pročitala Đurđa Adlešić (HSLS), predlaže da Vlada u rebalansu proračuna osigura sredstva za povećanje plaća i ostalih primanja odgojno-obrazovnih radnika kako bi se izjednačili s ostalim korisnicima državnog proračuna. Vlada bi trebala osigurati i povećanje sredstava za nabavku potrebnih sredstava, opreme i potrošnih sredstava rada za povećanje standarda i kvalitetnijeg ostvarivanja odgojno-obrazovnih programa. Rezolucijom se predlaže da se Vlada u pripremi proračuna za iduću godinu nađe način da se osiguraju veća sredstva u odnosu na bruto nacionalni dohodak, a najmanje u razini tranzicijskih zemalja od četiri do pet posto kako bi se stvorila kvalitetnija materijalno- financijska podloga za osuvemenjivanje hrvatskog školstva i razrješenje problema u školstvu. Oporbeni klubovi drže da Vlada treba, najkasnije za jesensko zasjedanje Sabora, pripremiti novu strategiju razvoja školstva, program osuvremenjivanja i pedagoške standarde, te razmotriti potrebu izmjena ili donošenja novih zakona u odgojno-obrazovnoj djelatnosti. Oporba u ocjeni stanja ističe da hrvatsko školstvo programski, materijalno, kadrovski, financijski i u svim drugim segmentima ne prati potrebe Hrvatske i da zaostaje za razvojem školstva u europskim zemljama. Ustvrđuje se da su sredstva od samo 2,8 posto BDP-a nedostatna da osiguraju kvalitetnu transformaciju školstva u skladu sa suvremenim zahtjevima. Nedostatak minimalnih sredstava, ocjenjuje se, najviše pogađa odgojno-obrazovne radnike, koji imaju niske plaće i rade s nedostatnim i nesuvremenim sredstvima, zbog čega trpe i učenici i njihove obitelji. Rasprava o stanju u hrvatskom školstvu potom je nastavljena izlaganjima članova hrvatske Vlade. (Hina) bn/bm gk 191220 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙