FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

TROGODIŠNJACI MOGU NAUČITI MATEMATIKU

CHICAGO, 11. lipnja (Hina/UPI) - Novoprovedeno istraživanje upućuje da djeca imaju sposobnost učenja matematičkih koncepata u vrlo ranoj dobi.
CHICAGO, 11. lipnja (Hina/UPI) - Novoprovedeno istraživanje upućuje da djeca imaju sposobnost učenja matematičkih koncepata u vrlo ranoj dobi.#L# Istraživači s čikaškog sveučilišta objavili su kako i djeca u dobi od samo tri godine raspoznaju brojeve i mogu rješavati jednostavne računske radnje poput zbrajanja i oduzimanja i to bez obzira na svoje društveno-ekonomsko podrijetlo. Oni dodaju kako je u redu ako djeca koriste prste pri računanju. "Često se smatra da se, kada djeca na točan način ne mogu odgovoriti na matematičke probleme koji se u učionicama često iznose verbalno, radi o nedostatku razumijevanja matematičkih koncepata", napisale su profesorice Susan Levine i Janellen Huttenlocher u izvješću svoga ispitivanja pod naslovom "Što mala djeca znaju o matematici". "Naše je istraživanje pokazalo da u djece s posebnim problemima u govoru postoje dobro razvijeni matematički koncepti, no moguće je da im nedostaje poznavanje konvencionalnih aritmetičkih verbalnih simbola kao i umijeće općeg verbalnog razumijevanja što je vrlo važno za rješavanje verbalnih matematičkih problema", stoji u izvješću. Istraživači su ispitali sasvim malu djecu predškolske dobi kako bi odredili kada djeca počinju razumijevati elementarne matematičke koncepte. Otkrili su da se u djece razvija sposobnost neverbalnog računanja u dobi između dvije i pol i tri godine, a u dobi između tri i četiri godine razvija se razumijevanje matematike i apstraktnih odnosa između brojeva i skupova. Neka od ranije provedenih istraživanja pokazala su da djeca razumiju brojeve, no Levine i Huttenlocher tvrde da je njihovim istraživanjem točno utvrđena dob u kojoj se javlja matematička spoznaja. (Hina) car bnš 110400 MET jun 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙