NEW YORK, 9. lipnja (Hina/UPI) - Jedan od najzaposlenijih skladatelja u SAD tvrdi kako mnogi redatelji radije odabiru poznate pjesme za svoje filmove nego da zaposle skladatelje za pisanje originalne glazbe.
NEW YORK, 9. lipnja (Hina/UPI) - Jedan od najzaposlenijih
skladatelja u SAD tvrdi kako mnogi redatelji radije odabiru poznate
pjesme za svoje filmove nego da zaposle skladatelje za pisanje
originalne glazbe.#L#
Edward Bilous tvrdi da je nosač zvuka koji sadrži poznate skladbe
ponekad skuplji nego onaj koji sadrži potpuno novu glazbu. No,
dobra pjesma može pomoći prođi filma ako je povezana s upečatljivim
trenutkom filma i upotrijebljena u televizijskoj reklami ili
najavi filma u kinima. Ponovno izdavanje omiljenih skladbi može
prodati mnogo CD-ova i kazeta.
Bilous, koji je upravo aranžirao pjesmu za Jamesa Caana u filmu koji
producira Elizabeth Hurley - "Mickey Blue Eyes", tvrdi da se
popularne pjesme ponekad koriste za podlogu u romantičnim
filmovima u kojima se parovi smiju, pričaju i zaljubljuju.
Problem s ovim trendom, objašnjava, jest da originalna filmska
glazba filmu nudi kompletni glazbeni koncept koji omogućava
stapanje pjesama s filmom dok filmovi sa scenama u kojima je u
pozadini poznata glazba ponekad djeluju kao glazbeni video s
MTV-a.
To ne znači da se više ne piše izuzetna nova filmska glazba, dodaje
Bilous. Kao svoje favorite, između ostalih, ističe glazbu iz
filmova "Nemoguća misija" i "Moja Afrika".
Bilous je upravo producirao pjesmu koju je Ethan Coen napisao za
svoj novi film "The Naked Man". Ovo je prvi put da je Coen, koji je
poznat po tome da sam piše scenarije za svoje filmove i da ih sam
producira ("Fargo"), napisao pjesmu koja će biti uvrštena u glazbu
filma. Pjesmu će otpjevati princeza popa Deborah Gibson.
Bilous je 1984. surađivao s Rogerom Daltryjem i Peteom Townshendom,
aranžirao je glazbu za Sinead O'Connor, Eddieja Veddera i Alice
Coopera. Predstojnik je Odjela glazbe na "Julliard School".
(Hina) car bnš
090330 MET jun 98