LIPIK, 5. lipnja (Hina) - Koncern Podravka predstavio je danas u Lipiku novi i redizajnirani asortiman mineralne vode Studenac, te novu negaziranu mineralnu vodu Studena.
LIPIK, 5. lipnja (Hina) - Koncern Podravka predstavio je danas u
Lipiku novi i redizajnirani asortiman mineralne vode Studenac, te
novu negaziranu mineralnu vodu Studena. #L#
Predstavljeni su redizajnirani asortimani bezlkoholnih pića Deit u
pet okusa i deset pakiranja u modernoj plastičnoj ambalaži.
Direktor Divizije prehrambenih proizvoda s markom Zvonko Pavlek je
pritom kazao da je to jedna od sedam grupa Podravkinih novih
proizvoda, koji će se uskoro pojaviti na tržištu. Podravka je
prošla dugotrajni proces restrukturiranja, rekao je on, a 1996.
koncern je zabilježio gubitak od 416 milijuna kuna, dok je
pozitivno poslovanje u prva tri ovogodišnja mjeseca iskazano s
dobiti većom od 26 milijuna kuna.
Voditelj tima za pića Milivoj Šifkorn najavio je na današnjem
predstavljanju kako će koncern agresivnije marketinški nastupiti u
u promociji novih proizvoda.
Po podacima Gospodarsko interesnog udurženja proizvođača pića
Hrvatske, Podravkina tvornica Studenac je u prva tri mjeseca ove
godine proizvela 39,49 milijuna litara mineralnme vode prema
36,41 milijun u isto lanjsko doba. Od proizvedenih količina 33,5
milijuna litara plasirano je na domaćem, a 116 tisuća na inozemnim
tržištima.
(Hina) aspa/mk vl
051536 MET jun 98