PULA, 3. lipnja (Hina) - Tvrtka Bina-Istra odbacila je danas tvrdnje u javnosti kako istarski graditelji vrlo malo sudjeluju u izgradnji Istarskog ipsilona. Uz objašnjenje kako je koncesionar Bina-Istra hrvatska tvrtka, u koju su oko
50 posto temeljnoga kapitala uložila hrvatska poduzeća, a drugu polovicu međunarodna tvrtka "Bouygues", istaknuto je da u Bina-Istri i glavnom izvođaču radova zaposleno oko 250 radnika, od kojih je 85 posto iz Istre.
PULA, 3. lipnja (Hina) - Tvrtka Bina-Istra odbacila je danas
tvrdnje u javnosti kako istarski graditelji vrlo malo sudjeluju u
izgradnji Istarskog ipsilona. Uz objašnjenje kako je koncesionar
Bina-Istra hrvatska tvrtka, u koju su oko 50 posto temeljnoga
kapitala uložila hrvatska poduzeća, a drugu polovicu međunarodna
tvrtka "Bouygues", istaknuto je da u Bina-Istri i glavnom izvođaču
radova zaposleno oko 250 radnika, od kojih je 85 posto iz Istre.#L#
"Koliko je taj pothvat važan za zapošljavanje lokalne zajednice
govori i podatak da dvije trećine tvrtaka koje sudjeluju u
izgradnji istarske autoceste imaju sjedište u Istri. Inače, u
izgradnji sudjeluje 20-ak hrvatskih tvrtaka, glavni projekt
izradile su hrvatske projektantske kuće, samostalni nadzor za
projekt radi pazinska tvrtka 'Učka konzalting" s međunarodnom
savjetodavnom tvrtkom u Londonu", objavljuje Bina-Istra.
Dosadašnji dio radova na Ipsilonu obavlja se po planu, pa u Upravi
Bina-Istre vjeruju kako će uz novu potporu hrvatske Vlade prva
dionica (Rogovići - Vodnjan - Medaki) biti gotova nekoliko mjeseci
prije roka, odnosno pod kraj 1999. te da će istarska autocesta biti
pokretač još jačega istarskoga gospodarskog razvoja, posebice
turističke djelatnosti.
(Hina) spd mć
031822 MET jun 98