FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SLADOLEDARSKI RAT U PEKINGU

PEKING, 23. svibnja (Hina) - Po potrošnji od 6,6 kilograma sladoleda godišnje, Pekinžani su već uz bok Europljanima.
PEKING, 23. svibnja (Hina) - Po potrošnji od 6,6 kilograma sladoleda godišnje, Pekinžani su već uz bok Europljanima. #L# Istina, kineski je prosjek znatno niži, i iznosi oko dva kilograma godišnje, ali će zahvaljujući boljem životnom standardu, a posebice brzom mijenjanju prehrambenih navika potrošnja sladoleda u Pekingu i Kini i dalje rasti. Dokazuje to i natjecanje među proizvođačima sladoleda, u kojem jedni nastoje zadržati svoj dio slatkog tržišta, ugroženog naporima drugih da i sami osvoje njegov što veći dio. A kupci profitiraju. Tako je u Pekingu sredinom ožujka tvrtka "Walls", najveći svjetski proizvođač sladoleda, jednom broju svojih proizvoda smanjila cijene za više od 20 posto, a usput za ljeto najavila i sedam novih proizvoda. Nato je u travnju "Nestle" pojeftinio sedam svojih sladoleda, pa je primjerice voćni "Zigzag", čija je cijena od 2,8 juana pala na 1,5 (od oko 2,3 na 1,25 kuna) danas jedan od najprodavanijih sladoleda u kineskom glavnom gradu. U čašicama ili na štapiću, sladoled je roba koja ide, i čija prodaja u malim trgovinama mješovite robe nerijetko donosi gotovo polovinu dnevnog utrška, tvrdi ovdašnji tisak. Da bi se učvrstio na pekinškom tržištu, čijih oko 50 posto zauzima "Walls" sa svojim prozvodima, "Nestle" je slijedeći njegovu taktiku i sam počeo prodavače snabdijevati vleikim hladnjacima, te krenuo u reklamnu kampanju, koristeći za reklame i prostor na karoserijama dvokatnih autobusa što krstare gradom. Konkurencija među strancima potiče i domaće tvrtke na osmišljavanje poslovne strategije koja će omogućiti brzi rast, kakav bilježe od godine 1993. Pekinški su proizvođači primjerice lani proizveli 48 tisuća tona raznih sladoleda, a pozorno prateći prodor domaće konkurencije na svoje tržište, žele i više. Kao primjer uspješnih autsajdera vrijedi mljekarska industrija "Yili" iz pokrajine Unutrašnje Mongolije, koja je podržana silnom televizijskom reklamom, nudeći jeftini sladoled (jer taj se i najbolje prodaje) prvo osvojila pekinška predgrađa, a sada svoje sladolede vrlo uspješno nudi i u središnjim djelovima grada. (Hina) mer rb 260210 MET may 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙