FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: 30 GODINA CROATIA EXPRESSA

ZAGREB, 19. svibnja (Hina) - Budućnost Croatia expressa, putničke agencije u vlasništvu Hrvatskih željeznica (HŽ), leži u profitabilnosti, podizanju kvalitete, u većoj kakvoći agencijskih usluga, pogodnim cijenama, ulaganju u nove kapacitete te u stalnom ulaganju u izobrazbu službenika, istaknuo je direktor agencije dipl. ing. Ivica Lozo. #l# Prema njegovim riječima, Croatia express je za tridesetogodišnjeg rada postigla velike rezultate, pa danas broji dvadeset poslovnica koje pokrivaju sva važnija gospodarska i turistička središta u Hrvatskoj. Uključili su se i u međunarodne turističke tokove i sudjelovali na mnogim turističkim sajmovima u Europi, te uspostavili uspješnu poslovnu suradnju sa zastupništvima HŽ-a u inozemstvu, osobito s onim u Frankfurtu. Također su sklopili poslovne ugovore s osamdesetak hotela, potpisali alotmanske ugovore i osigurali smještajne kapacitete, koji će turistima biti ponuđeni preko njihovog kataloga "Ljeto'98". Tako turistima koji ovoga ljeta planiraju na Jadran putovati vlakom ili kombiniranim prijevozom vlak/autobus, nude 40 posto nižu cijenu od redovite, ako hotelski smještaj organiziraju preko Croatia expressa. Croatia express je osnovana 1968. godine s temeljnim ciljem zadržavanja što većeg broja putnika na prijevozu željeznicom. Uz prodaju karata i rezervaciju sjedala u vlakovima, autobusima i zrakoplovima, te postelja u vagonima za spavanje, ta željeznička putnička agencija počela je organizirati skupna putovanja te obavljati mjenjačke poslove. Tada je imala deset poslovnica u većim željezničkm čvorištima, a počela je uvoditi i novosti koje su privlačile pozornost putnika, primjerice, prijevozne karte te rezervacije sjedala i postelja dostavljati na radna mjesta ili na adrese putnika i turista. I u ratnim uvjetima putnička agencija Croatia express preuzela je na sebe komercijalni rizik i u kolovozu 1992. godine uspostavila autobusnu liniju između Zagreba i Dubrovnika kao zamjenu za vlak koji tada nije mogao prometovati preko okupiranog područja. Odziv putnika, istaknuo je Lozo, bio je veći od očekivanog, pa se odluka o uspostavi te linije pokazala opravdanom. Kombiniranim prijevozom vlak-autobus ta je putnička agencija riješila i problem u Istri, gdje pruge nisu izravno povezane s pružnom mrežom HŽ-a. Stoga, dok ne bude sagrađen željeznički tunel ispod Učke ili pronađena neka alternativa, prometno povezivanje Istre s drugim dijelovima Hrvatske morat će se, između ostaloga, rješavati takvom kombinacijom, rekao je Lozo. (Hina) at vl 191355 MET may 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙