ZAGREB, 19. svibnja (Hina) - Budućnost Croatia expressa, putničke
agencije u vlasništvu Hrvatskih željeznica (HŽ), leži u
profitabilnosti, podizanju kvalitete, u većoj kakvoći agencijskih
usluga, pogodnim cijenama, ulaganju u nove kapacitete te u stalnom
ulaganju u izobrazbu službenika, istaknuo je direktor agencije
dipl. ing. Ivica Lozo. #l#
Prema njegovim riječima, Croatia express je za tridesetogodišnjeg
rada postigla velike rezultate, pa danas broji dvadeset poslovnica
koje pokrivaju sva važnija gospodarska i turistička središta u
Hrvatskoj.
Uključili su se i u međunarodne turističke tokove i sudjelovali na
mnogim turističkim sajmovima u Europi, te uspostavili uspješnu
poslovnu suradnju sa zastupništvima HŽ-a u inozemstvu, osobito s
onim u Frankfurtu.
Također su sklopili poslovne ugovore s osamdesetak hotela,
potpisali alotmanske ugovore i osigurali smještajne kapacitete,
koji će turistima biti ponuđeni preko njihovog kataloga
"Ljeto'98".
Tako turistima koji ovoga ljeta planiraju na Jadran putovati vlakom
ili kombiniranim prijevozom vlak/autobus, nude 40 posto nižu
cijenu od redovite, ako hotelski smještaj organiziraju preko
Croatia expressa.
Croatia express je osnovana 1968. godine s temeljnim ciljem
zadržavanja što većeg broja putnika na prijevozu željeznicom. Uz
prodaju karata i rezervaciju sjedala u vlakovima, autobusima i
zrakoplovima, te postelja u vagonima za spavanje, ta željeznička
putnička agencija počela je organizirati skupna putovanja te
obavljati mjenjačke poslove. Tada je imala deset poslovnica u većim
željezničkm čvorištima, a počela je uvoditi i novosti koje su
privlačile pozornost putnika, primjerice, prijevozne karte te
rezervacije sjedala i postelja dostavljati na radna mjesta ili na
adrese putnika i turista.
I u ratnim uvjetima putnička agencija Croatia express preuzela je
na sebe komercijalni rizik i u kolovozu 1992. godine uspostavila
autobusnu liniju između Zagreba i Dubrovnika kao zamjenu za vlak
koji tada nije mogao prometovati preko okupiranog područja. Odziv
putnika, istaknuo je Lozo, bio je veći od očekivanog, pa se odluka o
uspostavi te linije pokazala opravdanom.
Kombiniranim prijevozom vlak-autobus ta je putnička agencija
riješila i problem u Istri, gdje pruge nisu izravno povezane s
pružnom mrežom HŽ-a. Stoga, dok ne bude sagrađen željeznički tunel
ispod Učke ili pronađena neka alternativa, prometno povezivanje
Istre s drugim dijelovima Hrvatske morat će se, između ostaloga,
rješavati takvom kombinacijom, rekao je Lozo.
(Hina) at vl
191355 MET may 98
ATP Dubai - rezultati
Ukrajinski i europski ministri obrane pokušali uskladiti stavove oko uvjeta mira
Picula ponovio osude optužbi da je EU uključena u organiziranje prosvjeda u Srbiji
Izložba “Memory Lane - 40 godina hip-hopa” otvorena u Institutu Liszt
Svjetski prvak Martin propušta uvodnu utrku
SKV - Sport u 21 sati
SKV: Hrvatska u 21 sat
FINANCIJSKI SERVIS od 24. veljače 2025.
Usporedni tečajevi poslovnih banaka primjenjivi 25. veljače
SKV: Svijet u 21 sat