ZAGREB, 19. svibnja (Hina) - Coca-Cola Adria d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu središte je nove Jadranske regije (Adriatic Region) u koju su uključene Slovenija, Hrvatska i Bosna i Hercegovina (bez Republike Srpske). Glavni direktor nove
tvrtke Thomas Krennbauer i djelatnost Coca-Cola Adria predstavljeni su danas na konferenciji za novinare u Zagrebu.
ZAGREB, 19. svibnja (Hina) - Coca-Cola Adria d.o.o. sa sjedištem u
Zagrebu središte je nove Jadranske regije (Adriatic Region) u koju
su uključene Slovenija, Hrvatska i Bosna i Hercegovina (bez
Republike Srpske). Glavni direktor nove tvrtke Thomas Krennbauer i
djelatnost Coca-Cola Adria predstavljeni su danas na konferenciji
za novinare u Zagrebu. #L#
Thomas Krennbauer rekao je da je smještanje sjedišta nove tvrtke u
Zagreb jasan signal povjerenja i odluke The Coca-Cola Company za
dugoročnim poslovanjem na ovom području. Uloga Coca-Cole Adria je
pružanje usluga i podrške u marketingu i oglašavanju te promocija
proizvoda u suradnji s domaćom punionicom, Amatil. Osim sjedišta u
Zagrebu, predstavništva s lokalnim odjelima za marketing su u
Ljubljani i Sarajevu.
Coca-Cola Adria dio je Grupe za Srednju i Istočnu Europu (ECED) sa
sjedištem u Beču, koja poslove kompanije vodi u 21 državi područja,
koja obuhvaća 290 milijuna stanovništva. Značajniji iskorak u
investiranju započinje 1991. godine, nakon otvaranja gospodarstva
tih država slobodnom tržištu. Rezultati studije Svečilišta Južne
Karoline o utjecaju izravnih ulaganja Coca-Cole na gospodarstva
Poljske i Rumunjske pokazuju da je svako radno mjesto u Coca-Coli
rezultiralo stvaranjem više od 10 radnih mjesta u drugim sektorima.
Posredni pozitivni učinak je da su ulaganja Coca-Cole, stoji u
studiji, uvjerila i druge inozemne tvrtke u isplativost ulaganja u
te dvije države. Preduvjet uspješnog poslavanja, istaknuo je
Krennbauer, je da lokalno gospodarstvo osigura zakonski okvir.
Ugovor koji je početkom godine potpisan između Svjetske nogometne
federacije (FIFA) i The Coca-Cola Company o sponzorstvu na
Svjetskim nogometnim prvenstvima godine 2002. i godine 2006. te na
ostalim događajima i programima FIFA-e, prvi je osmogodišnji
ugovor o sponzorstvu. Prema riječima Krennbauera, ugovorom se
potvrđuje tvrtkino "dugoročno opredjeljenje nogometu, i njezinim
najvažnijim sudionicama - navijačima". Na predstojeće nogometno
prvenstvo u Francuskoj Coca-Cola dovodi 1600 djece iz više od 60
država, a među njima i četiri dječaka iz Hrvatske.
Glavni direktor Coca-Cola Adria predstavio je i pravila nove
nagradne igre Coca-Cole "Živi nogomet ...i dokaži da si pravi
navijač", u kojoj je glavna nagrada dvije ulaznice za sva svjetska
prvenstva do kraja dobitnikova života. O pobjedniku između pet
finalista odlučivat će gledateljstvo "TV Mreže" koje će izravno
glasovati.
Na kraju novinske konferencije Krennbauer je predstavio
promidžbenu kampanju za Coca-Colu Light koja se u Hrvatskoj provodi
tijekom svibnja.
(Hina) vt db
191344 MET may 98