FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

PREDSTAVLJENA COCA-COLA ADRIA SA SJEDIŠTEM U ZAGREBU

ZAGREB, 19. svibnja (Hina) - Coca-Cola Adria d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu središte je nove Jadranske regije (Adriatic Region) u koju su uključene Slovenija, Hrvatska i Bosna i Hercegovina (bez Republike Srpske). Glavni direktor nove tvrtke Thomas Krennbauer i djelatnost Coca-Cola Adria predstavljeni su danas na konferenciji za novinare u Zagrebu.
ZAGREB, 19. svibnja (Hina) - Coca-Cola Adria d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu središte je nove Jadranske regije (Adriatic Region) u koju su uključene Slovenija, Hrvatska i Bosna i Hercegovina (bez Republike Srpske). Glavni direktor nove tvrtke Thomas Krennbauer i djelatnost Coca-Cola Adria predstavljeni su danas na konferenciji za novinare u Zagrebu. #L# Thomas Krennbauer rekao je da je smještanje sjedišta nove tvrtke u Zagreb jasan signal povjerenja i odluke The Coca-Cola Company za dugoročnim poslovanjem na ovom području. Uloga Coca-Cole Adria je pružanje usluga i podrške u marketingu i oglašavanju te promocija proizvoda u suradnji s domaćom punionicom, Amatil. Osim sjedišta u Zagrebu, predstavništva s lokalnim odjelima za marketing su u Ljubljani i Sarajevu. Coca-Cola Adria dio je Grupe za Srednju i Istočnu Europu (ECED) sa sjedištem u Beču, koja poslove kompanije vodi u 21 državi područja, koja obuhvaća 290 milijuna stanovništva. Značajniji iskorak u investiranju započinje 1991. godine, nakon otvaranja gospodarstva tih država slobodnom tržištu. Rezultati studije Svečilišta Južne Karoline o utjecaju izravnih ulaganja Coca-Cole na gospodarstva Poljske i Rumunjske pokazuju da je svako radno mjesto u Coca-Coli rezultiralo stvaranjem više od 10 radnih mjesta u drugim sektorima. Posredni pozitivni učinak je da su ulaganja Coca-Cole, stoji u studiji, uvjerila i druge inozemne tvrtke u isplativost ulaganja u te dvije države. Preduvjet uspješnog poslavanja, istaknuo je Krennbauer, je da lokalno gospodarstvo osigura zakonski okvir. Ugovor koji je početkom godine potpisan između Svjetske nogometne federacije (FIFA) i The Coca-Cola Company o sponzorstvu na Svjetskim nogometnim prvenstvima godine 2002. i godine 2006. te na ostalim događajima i programima FIFA-e, prvi je osmogodišnji ugovor o sponzorstvu. Prema riječima Krennbauera, ugovorom se potvrđuje tvrtkino "dugoročno opredjeljenje nogometu, i njezinim najvažnijim sudionicama - navijačima". Na predstojeće nogometno prvenstvo u Francuskoj Coca-Cola dovodi 1600 djece iz više od 60 država, a među njima i četiri dječaka iz Hrvatske. Glavni direktor Coca-Cola Adria predstavio je i pravila nove nagradne igre Coca-Cole "Živi nogomet ...i dokaži da si pravi navijač", u kojoj je glavna nagrada dvije ulaznice za sva svjetska prvenstva do kraja dobitnikova života. O pobjedniku između pet finalista odlučivat će gledateljstvo "TV Mreže" koje će izravno glasovati. Na kraju novinske konferencije Krennbauer je predstavio promidžbenu kampanju za Coca-Colu Light koja se u Hrvatskoj provodi tijekom svibnja. (Hina) vt db 191344 MET may 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙