KARLOVAC, 15. svibnja (Hina) - Ubrzana gradnja prometnica u Hrvatskoj ima prometnu i integrativnu ulogu. Hrvatska je Vlada čvrsta u nakani da se današnjim otvaranjem radova na drežničkome vijaduktu u Karlovcu do turističke sezone
2000. godine potpuno završi autocesta Karlovac - Bosiljevo, kazao je danas premijer Zlatko Mateša u karlovačkome prigradskom naselju Ilovcu prigodom otvaranja radova na drežničkome vijaduktu i nastavka gradnje autoceste Karlovac - Bosiljevo u dužini od 25 kilometara.
KARLOVAC, 15. svibnja (Hina) - Ubrzana gradnja prometnica u
Hrvatskoj ima prometnu i integrativnu ulogu. Hrvatska je Vlada
čvrsta u nakani da se današnjim otvaranjem radova na drežničkome
vijaduktu u Karlovcu do turističke sezone 2000. godine potpuno
završi autocesta Karlovac - Bosiljevo, kazao je danas premijer
Zlatko Mateša u karlovačkome prigradskom naselju Ilovcu prigodom
otvaranja radova na drežničkome vijaduktu i nastavka gradnje
autoceste Karlovac - Bosiljevo u dužini od 25 kilometara.#L#
Premijer Mateša je simboličnim polaganjem betona u stup
drežničkoga vijadukta otvorio radove na autocesti Karlovac -
Rijeka s karlovačke strane. Tomu činu bili su nazočni i ministar
pomorstva, prometa i veza Željko Lužavec, ministar gospodarstva
Nenad Porges, predsjednik Hrvatskoga fonda za privatizaciju
Tomislav Družak i ravnatelj Hrvatske uprave za ceste Aleksandar
Čaklović.
Premijer Mateša je istaknuo da su ove godine počeli radovi i u
izgradnji autoceste Zadar - Šibenik - Split kao dijela buduće
autoceste Zagreb - Split. Čestitao je hrvatskim građevnim
poduzećima što su u jakoj konkurenciji uspjela dobiti poslove na
autocesti Karlovac - Bosiljevo. Istaknuo je da će taj vijadukt, dug
dva i pol kilometra, i cijela autocesta do Bosiljeva s tunelom kroz
Bezjakovo brdo i mostom preko rijeke Dobre biti gotovi do ljeta
2000. godine kad bi, kako je rekao, trebala početi gradnja ličke
dionice autoceste Bosiljevo - Otočac - Sveti Rok.
Ministar pomorstva, prometa i veza Željko Lužavec rekao je da će u
autocestu s vijaduktom, tunelom kroz Bezjakovo brdo i mostom preko
rijeke Dobre biti uloženo oko 400 milijuna kuna. Rekavši da će
vijadukt biti najduži objekt takve vrste u Hrvatskoj, Lužavec je
poručio Karlovčanima da će ta karlovačka zaobilaznica odteretiti
dio prometnoga karlovačkog čvora dok se ne izgradi lička dionica
autoceste.
Tunel kroz Bezjakovo brdo bit će dug oko 570 a most preko Dobre 547
metara, rečeno je na otvaranju radova.
Radove na vijaduktu, tunelu i mostu preko rijeke Dobre izvode
splitski Konstruktor-Inženjering d.d., zagrebački "Vijadukt",
Hidroelektra - Niskogradnja d.d. i zagrebačka Industrogradnja
d.d.
Nakon otvorenja radova na autocesti Karlovac - Bosiljevo premijer
Mateša je s čelnicima Karlovačke županije, predstavnicima banaka i
gospodarstvenicima razgovarao o oživljavanju karlovačkoga
gospodarstva, nezaposlenosti, obnovi i zapošljavanju
razvojačenih hrvatskih branitelja.
Visoki gosti su izviješćeni o dvosmjernu povratku u Karlovačkoj
županiji, a župan Vlado Jelkovac je istaknuo da je velika zapreka i
razminiranje. U razgovoru s premijerom gospodarstvenici su
podsjetili na teškoće u karlovačkome, dugoreškom i ogulinskom
gospodarstvu.
Premijer Mateša bio je nazočan i puštanju u rad novog pogona
tvornice građevnoga materijala i opeke "Wienerberger - Ilovac".
Novi pogon tvornice, koje je većinski vlasnik austrijski ulagač, u
rad je pustio ministar gospodarstva Nenad Porges.
(Hina) grk mi
151852 MET may 98