ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Centar za promidžbu slovenskog turizma planira u ovoj godini agresivniji marketinški nastup na hrvatskom tržištu s ciljem da u idućoj godini broj noćenja hrvatskih gostiju u Sloveniji bude dvostruko veći
nego danas, rekao je direktor tog Centra France Križan. U toj zemlji su lani hrvatski gosti ostvarili 60.000 noćenja, dok je procjena od 120.000 noćenja za 1999. realna, na razini prijeratnih godina.
ZAGREB, 12. svibnja (Hina) - Centar za promidžbu slovenskog turizma
planira u ovoj godini agresivniji marketinški nastup na hrvatskom
tržištu s ciljem da u idućoj godini broj noćenja hrvatskih gostiju u
Sloveniji bude dvostruko veći nego danas, rekao je direktor tog
Centra France Križan. U toj zemlji su lani hrvatski gosti ostvarili
60.000 noćenja, dok je procjena od 120.000 noćenja za 1999. realna,
na razini prijeratnih godina. #L#
Radi što bolje promocije slovenskog turizma, tijekom ove godine
planira se otvoriti u Zagrebu i turističko predstavništvo.
Prema prošlogodišnjim rezultatima turističkog prometa, hrvatski
su gosti iza njemačkih, austrijskih i talijanskih, četvrti po
zastupljenosti, istaknuo je Križan. Također su, prema njegovim
riječima, slovenski turisti četvrti po zastupljenosti u Hrvatskoj,
ali su oni lani osvarili gotovo četverostruko više noćenja nego
hrvatski gosti u Sloveniji.
Slovenski Centar procjenjuje da će u ovoj godini ostvariti porast
turističkog prometa između pet i deset posto. Turistička ponuda
svrstana je i ove godine u pet područja: gradovi, lječilišta,
seoski turizam i jezera, a za svako od tih područja izdan je poseban
katalog i cjenik.
(Hina) js vl
121056 MET may 98