FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

SLOVENSKA ISKUSTVA O JAVNIM I KOMERCIJALNIM TV

ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Predstavnici poslovodstava Radio- televizije Slovenije (RTVS) i POP televizije (POP TV) složili su se kako je pojava komercijalnih televizija pridonijela demokratizaciji medija u Sloveniji. Također su rekli kako je potrebna stiktna podjela između nadležnosti i programa javne i komercijalne televizije, tako da se točno zna što radi jedna, a što druga televizija. Istaknuto je to na večerašnjoj tribini Foruma 21 u raspravi o slovenskim iskustvima nakon pojave komercijalnih televizija.
ZAGREB, 11. svibnja (Hina) - Predstavnici poslovodstava Radio- televizije Slovenije (RTVS) i POP televizije (POP TV) složili su se kako je pojava komercijalnih televizija pridonijela demokratizaciji medija u Sloveniji. Također su rekli kako je potrebna stiktna podjela između nadležnosti i programa javne i komercijalne televizije, tako da se točno zna što radi jedna, a što druga televizija. Istaknuto je to na večerašnjoj tribini Foruma 21 u raspravi o slovenskim iskustvima nakon pojave komercijalnih televizija. #L# Generalni direktor komercijalne televizije POP TV Marjan Jurenec drži kako bi u Hrvatskoj, kao i u Sloveniji, s obzirom na veličinu tržišta, trebala biti samo jedna klasična komercijalna televizija koja ima svoj informativni program. Budući da je sada u Sloveniji tako bogata ponuda komercijalnih televizija, mislim kako će netko sigurno propasti, rekao je. Generalni direktor RTVS Janez Čadež je rekao kako će, također zbog veličine, ali i siromaštva tržišta, u Hrvatskoj, kao i u Sloveniji, svaka komercijalna televizija u početku imati financijskih poteškoća. On drži da Hrvatska zbog malog tržišta ne bi mogla podnijeti više komercijalnih televizija. Čadež je rekao kako na RTVS-u nije bilo nikakvih velikih kadrovskih "sječa" i da nije bilo otkaza iz političkih razloga. Pomoćnik generalnog direktora RTVS Boris Bergant je rekao kako javna televizija mora biti servis za sve građane jedne države. Javna televizija treba novaca ne da bi stvarala profit, već da bi stvarala program i za najmalobrojnije grupe gledatelja. On je istaknuo kako je potreban kvalitetna javna televizija, jer je to nacionalni interes. Predstavnici obje televizije istaknuli su kako političari nemaju nikakav utjecaj na kadrovsku i programsku politiku njihovih kuća te da novinari imaju jednaku mogućnost pristupa informacijama. (Hina) ln gk 112332 MET may 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙