FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PRVI ZAJEDNIČKI NASTUP ČLANICA DASTRA GRUPE

ZAGREB, 23. travnja (Hina) - Holding trgovine i prehrambene industrije Dastra grupa, tj. njezine članice, splitske tvrtke Prerada i Mljekara Mils, rovinjska Mirna te Karlovačka industrija mlijeka (KIM), po prvi put zajednički nastupaju na Zagrebačkom velesajmu, a u povodu toga je danas organizirana i konferencija za novinare.
ZAGREB, 23. travnja (Hina) - Holding trgovine i prehrambene industrije Dastra grupa, tj. njezine članice, splitske tvrtke Prerada i Mljekara Mils, rovinjska Mirna te Karlovačka industrija mlijeka (KIM), po prvi put zajednički nastupaju na Zagrebačkom velesajmu, a u povodu toga je danas organizirana i konferencija za novinare. #L# Dastra grupa osnovana je 1. veljače ove godine, nakon višemjesečnog istraživanja tržišta te pomnog praćenja europskih i svjetskih trendova u organizaciji trgovine i prehrambene industrije, kazao je član Uprave grupe zadužen za marketing Ivan Tomšić. Po njegovim riječima, Dastra grupa koordinirat će sve trgovačke i prehrambeno-proizvodne kapacitete Globus grupe, a ideja o takvoj koordinaciji proizašla je iz današnjih svjetskih trendova gdje tzv. "management holding" iskustvom i menadžerskim sposobnostima preuzima koordinaciju više međusobno, po različitim osnovama, povezanih tvrtki. Prednost takvih holdinga, istaknuo je Tomšić, veća je fleksibilnost u operativnom poslovanju, odgovornosti i poslovnoj efikasnosti. Dastra grupa će kroz konsolidaciju poslovanja nastojati racionalizirati troškove, stvoriti profitne centre, koji svojim financijskim i organizacijskim potencijalima podižu standard zaposlenih, te omogoćuvaju otvaranje novih radnih mjesta. Članice Dastra grupe djeluju u svim hrvatskim regijama, a uz danas predstavljene tvrtke, njezine su članice, među ostalima, i trgovački lanac Diona, tvrtka Dastra i Jadrantekstil. Grupa će u svome radu poticati svoje članice u plasmanu hrvatskog proizvoda na domaćem, te na inozemna tržišta, a kako je istaknuto, namjeravaju u svojim trgovačkim lancima potrošačima ponuditi 80 posto domaćih proizvoda. (Hina) mk vl 231429 MET apr 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙