ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Prodaja proizvoda koprivničkog koncerna Podravke ove bi godine na strateškim tržištima trebala porasti pet posto, objavljeno je iz Podravke. Riječ je o tržištima Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije,
SRJ, Češke, Slovačke, Mađarske i Poljske, na kojima koncern ostvaruje približno 28 posto ukupne prodaje te 70 posto izvoza.
ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Prodaja proizvoda koprivničkog
koncerna Podravke ove bi godine na strateškim tržištima trebala
porasti pet posto, objavljeno je iz Podravke. Riječ je o tržištima
Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, SRJ, Češke, Slovačke,
Mađarske i Poljske, na kojima koncern ostvaruje približno 28 posto
ukupne prodaje te 70 posto izvoza.#L#
Po ocjeni koncernove Službe za izvoz, na većini strateških tržišta
rezultati prodaje su u prvom kvartalu ove godine zadovoljavajući, a
povećana prodaja očekuje se u nadolazećim mjesecima.
Kako bi prozvode što više približila potrošačima, Podravka će ove
godine na svim tržištima provoditi i snažne marketinške
aktivnosti. Najviše takvih akcija bit će u Mađarskoj, budući da
tamo namjeravaju provesti pilot projekt kojim će testirati
uvođenje nekih novih proizvoda na tržište, te novu komunikacijsku
strategiju. Rezultati projekta primijenit će se i na ostalim
Podravkinim strateškim tržištima.
Budući da je svako tržište specifično na svoj način, želja
poslovodstva Podravke je da istraživanjem tržišta prepozna
"lokalne", domaće okuse u tim zemljama, te u skladu s tim prilagodi
i svoje proizvode.
(Hina) mk vl
151054 MET apr 98