FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: PODRAVKA POVEĆAVA PRODAJU NA STRATEŠKIM TRŽIŠTIMA

ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Prodaja proizvoda koprivničkog koncerna Podravke ove bi godine na strateškim tržištima trebala porasti pet posto, objavljeno je iz Podravke. Riječ je o tržištima Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, SRJ, Češke, Slovačke, Mađarske i Poljske, na kojima koncern ostvaruje približno 28 posto ukupne prodaje te 70 posto izvoza.
ZAGREB, 15. travnja (Hina) - Prodaja proizvoda koprivničkog koncerna Podravke ove bi godine na strateškim tržištima trebala porasti pet posto, objavljeno je iz Podravke. Riječ je o tržištima Slovenije, Bosne i Hercegovine, Makedonije, SRJ, Češke, Slovačke, Mađarske i Poljske, na kojima koncern ostvaruje približno 28 posto ukupne prodaje te 70 posto izvoza.#L# Po ocjeni koncernove Službe za izvoz, na većini strateških tržišta rezultati prodaje su u prvom kvartalu ove godine zadovoljavajući, a povećana prodaja očekuje se u nadolazećim mjesecima. Kako bi prozvode što više približila potrošačima, Podravka će ove godine na svim tržištima provoditi i snažne marketinške aktivnosti. Najviše takvih akcija bit će u Mađarskoj, budući da tamo namjeravaju provesti pilot projekt kojim će testirati uvođenje nekih novih proizvoda na tržište, te novu komunikacijsku strategiju. Rezultati projekta primijenit će se i na ostalim Podravkinim strateškim tržištima. Budući da je svako tržište specifično na svoj način, želja poslovodstva Podravke je da istraživanjem tržišta prepozna "lokalne", domaće okuse u tim zemljama, te u skladu s tim prilagodi i svoje proizvode. (Hina) mk vl 151054 MET apr 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙