ZAGREB, 7. travnja (Hina) - Najveći domaći proizvođač sladoleda Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, ove godine planira prodati 15.000 tona proizvoda, što drže pravim izazovom, budući namjeravaju zadržati vodeću poziciju na domaćem
tržištu sladoleda s udjelom od 63 posto, objavio je Ledo.
ZAGREB, 7. travnja (Hina) - Najveći domaći proizvođač sladoleda
Ledo, iz sastava koncerna Agrokor, ove godine planira prodati
15.000 tona proizvoda, što drže pravim izazovom, budući
namjeravaju zadržati vodeću poziciju na domaćem tržištu sladoleda
s udjelom od 63 posto, objavio je Ledo.#L#
Lani je tvrtka ostvarila 390 milijuna kuna prihoda, što je 66
milijuna kuna više nego u 1996., dok je dobit povećana 114 posto.
Tijekom prošle godine ta je tvrtka na tržište lansirala 11 novih
proizvoda, dok ove tržištu planiraju ponuditi još 14 novih
sladolednih proizvoda.
Izvoz Ledovih proizvoda također bi trebao nastaviti rasti u ovoj
godini, a radi što boljeg plasmana na tržištima Slovenije, Bosne i
Hercegovine u Ljubljani i Sarajevu otvorene su vlastite tvrtke.
Otežavajuća okolnost za veći izvoz su zakonski propisi kojima se
žele zaštiti proizvođači zemalja u koje se izvozi sladoled, drže u
Ledu. Potpisivanje trgovinskih sporazuma sa zemljama CEFTA-e
omogućit će im prodor na nova tržišta, a nakon normalizacije odnosa
sa SRJ očekuju i povratak na to veliko tržište.
Ledo je prošle godine na inozemna tržišta plasirao robe u
vrijednosti 17,5 milijuna kuna, od čega 678 tona vlastitih
proizvoda te 159 tona trgovačkih roba.
Ova će godina donijeti i nova ulaganja u rashladnu opremu, auto
hladnjače i hladnjače za skladištenje robe, te zamjenu dotrajalih
strojeva, posebice proizvodne linije za smrznuta tijesta. Naime,
nabava te linije omogućit će Ledu da učvrstiti vodeću poziciju na
domaćem tržištu smrznute hrane.
(Hina) mk vl
071149 MET apr 98