ZAGREB, 18. ožujka (Hina) - Bilokalnik - papirnu, drvnu i građevinsku industriju d.d. od 1998. do 2002. očekuje temeljita reorganizacija poslovanja na tržišnim principima, ulaganja u potpuno nove segmente poslovanja, nove
distributivne kanale i načine obrade tržišta te u kadrove, objavio je taj koncern.
ZAGREB, 18. ožujka (Hina) - Bilokalnik - papirnu, drvnu i
građevinsku industriju d.d. od 1998. do 2002. očekuje temeljita
reorganizacija poslovanja na tržišnim principima, ulaganja u
potpuno nove segmente poslovanja, nove distributivne kanale i
načine obrade tržišta te u kadrove, objavio je taj koncern. #L#
Poslovnim planom za to razdoblje tvrtkina ulaganja u nove programe
bit će ravnomjerno raspoređena tako da se na godinu investira
prosječno 12 posto od ukupnog godišnjeg prihoda.
Bilokalnik će nastojati zadržati stabilnost poslovanja, ubrzati
razvoj, povećati trajni kapital te uvećati dobit.
Spomenutim poslovnim planom u tvrtki se ozbiljno pripremaju za
ulazak u novo tisućljeće, a na nj nastoje pripremiti i sva društva
iz svojeg sastava.
Tako je strateški cilj Industrije papirne ambalaže širenje ponude,
prvenstveno u dijelu ambalaže. U idućih pet godina nastojat će
postati prvi ponuđač tih roba u Hrvatskoj, te ojačati položaj na
europskom tržištu i povratiti vodeću ulogu na tržištima zemalja
bivše Jugoslavije.
Ta tvrtka svoje proizvode nudi na domaćem i inozemnom tržištu, osim
podložaka za jaja kojih se 90 posto izvozi. Ona je svojom ukupnom
proizvodnom ponudom na drugom mjestu u Hrvatskoj.
Bilokalnik-Drvo proizvodnju rezanog furnira gotovo posve izvozi, a
u sljedećih pet godina im je cilj potpunim funkcionalnim i
oblikovnim redizajnom proizvoda, te marketinškim oblicima
organizacije, učvrstiti vodeći položaj na domaćem tržištu vrata,
povećati razinu učešća na susjednim europskim tržištima, te
povratiti tržišta zemalja bivše Jugoslavije.
U Industriji građevinskog materijala planiraju od 1998. do 2002.
zadržati vodeću poziciju na širem lokalnom tržištu, te povećati
kvalitetu proizvoda od betona. Cijevima po DIN standardu, pak,
namjeravaju zauzeti čelno mjesto na domaćem tržištu.
U prošloj je godini koncern Bilokalnik ostvario neto dobit od pet
milijuna kuna, što je 17,7 posto više nego u prethodnoj godini.
Prihodi su iznosili 400 milijuna kuna, 12 posto više.
(Hina) tp vl
181215 MET mar 98