FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ODRŽANA TREĆA SKUPŠTINA UHPA-E

ZAGREB, 17. ožujka (Hina) - Stanje prodaje na domaćem i inozemnim tržištima, pitanje rješavanja plaćanja poreza na dodanu vrijednost (PDV) u privatnom smještaju, te razvitak novih trendova u turizmu - avanturističkog i eko-turizma, bile su teme okruglih stolova koji su održani danas u sklopu treće Skupštine Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u zagrebačkom hotelu Golden Tulip Holiday.
ZAGREB, 17. ožujka (Hina) - Stanje prodaje na domaćem i inozemnim tržištima, pitanje rješavanja plaćanja poreza na dodanu vrijednost (PDV) u privatnom smještaju, te razvitak novih trendova u turizmu - avanturističkog i eko-turizma, bile su teme okruglih stolova koji su održani danas u sklopu treće Skupštine Udruge hrvatskih putničkih agencija (UHPA) u zagrebačkom hotelu Golden Tulip Holiday.#L# Na skupštini su, među ostalim, podnesena izvješća o radu te Udruge u prošloj te planovima za ovu godinu, a predstavljeno je i jamčevno osiguranje Adriatic osiguranja. Pritom je naglašeno da će UHPA promovirati i podržavati sklapanje ugovora svojih članica s tim osiguravajućim društvom o prodaji paketa putnog i jamčevnog osiguranja. UHPA će također u ime članica Sekcije za inicijativu, ugovorno preuzeti obvezu realizacije povratka putnika osiguranih agencija u domicil u slučajevima njihova ulaska u stečaj, a u skladu sa Zakonom o turističkoj djelatnosti. U ovoj će se godini izjednačiti redovne i pridružene članice UHPA-e u obvezi plaćanja članarine, pa će stoga godišnja članarina za prvu grupu-razinu članarina iznositi 1.780,60 kuna, za drugu 3.280,40 kn te treću 4.710,00 kn. Kako je istaknula predsjednica UHPA-e i direktorica dubrovačke putničke agencije Atlas Pave Župan-Rusković, sudeći prema iznimnom interesu i dobrom stanju bukinga za Hrvatsku na inozemnim tržištima, u ovoj se turističkoj godini očekuju vrlo dobri turistički rezultati. Kako predviđa Svjetska turistička organizacija (WTO), uz kvalitativnu obnovu objekata i turističke ponude, jačanje infrastrukture te obogaćivanje ponude i kvalitete usluga, Hrvatska bi do kraja ovoga stoljeća trebala postati jedna od vodećih turističkih zemlja na Mediteranu. Tome u prilog govore i podaci o trenutačnom stanju bukinga na inozemnim tržištima. Tako je, primjerice, najbolje stanje na njemačkom tržištu gdje se sada bilježi od 40 do 50 posto više rezervacija nego lani. U Austriji je zabilježeno deset posto više rezervacija, ali kako je rekao direktor putničke agencije Kompas Ivan Pukšar, to je tržište već lani skoro došlo do svog maksimuma. Skandinavske zemlje već nekoliko godina nisu prisutne na našem tržištu, ali sada je već prodano 30 posto od zakupljenih kapaciteta za to tržište. Nizozemska, Belgija i Mađarska pokazuju pojačani interes za boravak na hrvatskoj obali, a stanje bukinga na slovenskom tržištu slično je onom na domaćem, gdje se trenutačno bilježi otrpilike 100 rezervacija dnevno. U Velikoj Britaniji bukirano je 15.000 turističkih aranžmana, što je još uvijek daleko od predratnih 350.000. Jedino se na češkom i slovačkom tržištu bilježi smanjen broj rezervacija za 20 posto nego lani, a razlozi leže u teškoj gospodarskoj situaciji u tim zemljama. U svezi sa Zakonom o ugostiteljskoj djelatnosti Franko Beaković iz Adriatic osiguranja je istaknuo, da je on unazadio privatni smještaj u Hrvatskoj zbog toga što je svim vlasnicima stanova i kuća dopušteno iznajmljivanje soba u turističke svrhe. Njegov je prijedlog da hrvatsko Ministarstvo turizma promijeni taj Zakon tako da se vlasnici stanova mogu baviti turističkom djelatnošću "ako su prethodno izvršili kategorizaciju smještajne jedinice, registrirali obrt kod nadležnog organa ili sklopili ugovor o iznajmljivanju s trgovačkim društvom registriranim za obavljanje turističke ili ugostiteljske djelatnosti". (Hina) splj vl 171521 MET mar 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙