RIJEKA, 16. ožujka (Hina) - U riječkom brodogradilištu Viktor Lenac u tijeku su radovi na preinaci broda za opskrbu platformi Lochnagar, norveške kompanije Faarstad, u brod za polaganje cijevi u podmorju. Taj je posao po vrijednosti
(približno 15 milijuna USD) i tehničkoj zahtjevnosti jedan od najznačajnijih poslova u zadnjih desetak godina, rekao je pomoćnik direktora brodogradilišta dipl. inž. Ognjen Antunac.
RIJEKA, 16. ožujka (Hina) - U riječkom brodogradilištu Viktor Lenac
u tijeku su radovi na preinaci broda za opskrbu platformi
Lochnagar, norveške kompanije Faarstad, u brod za polaganje cijevi
u podmorju. Taj je posao po vrijednosti (približno 15 milijuna USD)
i tehničkoj zahtjevnosti jedan od najznačajnijih poslova u zadnjih
desetak godina, rekao je pomoćnik direktora brodogradilišta dipl.
inž. Ognjen Antunac. #L#
Nakon obavljene preinake, a predviđa se da posao bude završen u
svibnju ove godine, Lochnagar će biti jedan od rijetkih brodova u
svijetu koji će cijevi moći polagati i na dubini od 1500 metara.
Tim se poslom Viktor Lenac ujedno, nakon višegodišnje stanke
tijekom koje se bavio gotovo isključivo poslovima remonta brodova,
na velika vrata vraća na prestižno tržište preinake brodova.
U tvrtki se uvelike odmaklo i s poslom na izradi platforme za
crpljenje plina iz podmorja, što ju za naručitelja, mješovitu
hrvatsko-talijansku tvrtku Inagip, brodogradilište gradi u
suradnji s talijanskom kompanijom Rosetti Marino i
Brodogradilištem Split.
Trenutačno se radi na izradi konstrukcije, a montaža platforme na
lokaciji Ivana u sjevernom Jadranu obavit će se ovog ljeta. U
ukupnoj vrijednosti tog projekta od 26 milijuna američkih dolara,
Viktor Lenac sudjeluje s približno sedam milijuna dolara, a
Brodogradilište Split s tri milijuna dolara.
U sklopu priprema za te i druge zahtjevne projekte, Viktor Lenac u
ovoj godini ulaže približno 14 milijuna njemačkih maraka u nabavu
suvremene opreme. Njome će se znatno podići proizvodnost rada sa
čelikom i poslova antikorozivne obrade metala, a kod nabave vodilo
se računa i o njezinim učincima glede zaštite okoliša, rekao je
Antunac
Inače, brodogradilište Viktor Lenac jedino je na Mediteranu koje
ima certifikate ISO 9000 i ISO 14000.
(Hina) kž vl
161130 MET mar 98