ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Predstavnici Hrvatskog sindikata kontrole letenja (HSKL) na današnjoj su konferenciji za novinare upozorili da je stanje u Upravi kontrole letenja takvo da je "štrajk neminovan i sve bliži". Izvijestili su
i da je ministar pomorstva, prometa i veza Željko Lužavec izbjegao odgovoriti na ključne probleme iz izvješća o stanju u Upravi kontole letenja na koje je upozorio taj sindikat.
ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Predstavnici Hrvatskog sindikata
kontrole letenja (HSKL) na današnjoj su konferenciji za novinare
upozorili da je stanje u Upravi kontrole letenja takvo da je "štrajk
neminovan i sve bliži". Izvijestili su i da je ministar pomorstva,
prometa i veza Željko Lužavec izbjegao odgovoriti na ključne
probleme iz izvješća o stanju u Upravi kontole letenja na koje je
upozorio taj sindikat. #L#
HSKL je još 17. veljače, na Izvanrednoj skupštini u Zagrebu,
zatražio vraćanje dvojice pulskih kontrolora letenja na posao,
smjenu ravnatelja Uprave kontrole letenja Dražena Ramljaka,
kažnjavanje svih koji su se ogriješili o zakon kao i ustrojavanje
Uprave sukladno njemačkom modelu.
Tim su zahtjevima kontrolori letenja željeli upozoriti na kršenje
zakonitosti u Upravi kontrole letenja te kaotičnost u nabavci
tehničke opreme i nedostatke u instaliranju, istaknuto je na
konferenciji za novinare. Budući da ni jedan od zahtjeva HSKL-a
dosad nije proveden, sindikat je bio prisiljen organizirati
štrajkaški odbor.
Po riječima predsjednika HSKL-a Zorana Jakšića, odbor je obvezan
organizirati petodnevni postupak mirenja koji će započeti u
ponedjeljak. "Ukoliko ne uspije vrlo je vjerojatno da će doći do
štrajka", najavio je Jakšić ističući kako će od štrajka biti
izuzeta kontrola državnih, vojnih, humanitarnih, bolničkih i
drugih zrakoplova od iznimne važnosti.
Na konferenciji za novinare kontrolori leta su istaknuli da je za
nabavku nove tehničke opreme utrošeno 28 milijuna USD. Međutim,
kontrolori se pitaju gdje je tu modernizacija budući da je
kapacitet tehničke opreme skromniji od prijeratnog odnosno njome
se umjesto 1.500 može pratiti tek 500 preleta zrakoplova.
Također su podsjetili da su svi njihovi zahtjevi podređeni samo
jednoj želji - sigurnom i redovitom obavljanju kontrole letenja.
Ostavke, koje su podnijeli na rukovodeća mjesta u Sektoru kontrole
letenja u Upravi kontrole letenja doprinos su tom nastojanju.
(Hina) bdj dd
131809 MET mar 98