ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Hrvatska socijalno-liberalna stranka (HSLS) protivi se najavama hrvatske Vlade da se autocesta kojom bi se povezali sjever i jug Hrvatske gradi preko BiH. Liberali su najavili da će, zauzimajući se za
gradnju 'ličke' autoceste, zatražiti da o pravcu ipak odluče građani na referendumu.
ZAGREB, 13. ožujka (Hina) - Hrvatska socijalno-liberalna stranka
(HSLS) protivi se najavama hrvatske Vlade da se autocesta kojom bi
se povezali sjever i jug Hrvatske gradi preko BiH. Liberali su
najavili da će, zauzimajući se za gradnju 'ličke' autoceste,
zatražiti da o pravcu ipak odluče građani na referendumu. #L#
"Autocestu treba istodobno početi graditi od Splita prema Zagrebu i
od Dubrovnika prema Splitu, a od Šibenika i Zadra prema Zagrebu po
već predloženim varijantama", izjavio je na današnjoj konferenciji
za novinare splitski gradonačelnik Ivica Škarić. Dodao je kako bi
lička trasa autoceste omogućila i njezino spajanje s cestom Zagreb
- Rijeka.
"Siguran sam da će to naići na opće odobravanje dalmatinskoga
pučanstva", ustvrdio je, naglasivši kako bi radovi na toj autocesti
mogli zaposliti dio ljudi, ali i brojnu mehanizaciju u Dalmaciji.
"Gradnja bosanskohercegovačke ceste je čisto bacanje novca i put u
potpuni gospodarski slom s neprocjenjivim gospodarskim i
socijalnim posljedicama", ustvrdio je predsjednik stranačkoga
Odbora za gospodarska pitanja Pero Kriste. "Moguće političke
razloge što se naziru iza ideje o izgradnji autoceste preko BiH HSLS
ne može poduprijeti", kazao je.
Ustvrdio je da autocesta Sisak - Drvar - Mostar ima značaj usporedna
pravca, koji za oko 700 milijuna dolara skuplji od ličke trase,
zajedno s dionicom od Žute Lokve do Gornjega Jelenja.
Kriste se suprotstavio i najavama po kojima bi se istodobno gradile
tri autoceste. "Nema mjesta cestomaniji u katastrofalnim
gospodarskim i socijalnim prilikama", dodao je, izrazivši
uvjerenje kako se još dugo vremena neće izgraditi ni jedna od
autocesta, ako se počnu graditi tri. "To bi, jednostavno, bila
potpuna ludost", ocijenio je.
(Hina) vl dd
131549 MET mar 98