LONDON, 5. ožujka (Hina/Reuters) - Napetost i tenzije rastu svakim
danom što se više bliži početak nove sezone formule 1. Premda
Michael Schumacher i Jacques Villeneuve svojim ponašanjme dobrano
podgijavaju atmosferu, te iako mnoge momčadi brojnim novitetima
žele zasjeniti konkurenciju, prvo mjesto na novinskim stranicama
zauzima rat među proizvođačima guma. Japansko - američki rat gumama
mogao bi uvelike utjecati na konačne rezultate.
Svjetski prvak Villeneuve i njegov glavni konkurent Schumacher u
borbu za prvo mjesto krenuti će na Goodyear gumama. Ostali
kandidati za naslov opredijelili su se za Bridgestone (McLaren,
Benetton, Prost...). Kada su aktualnog svjetskog prvaka upitali
tko će mu ove sezone biti najveća konkurencija Villeneuve je kratko
odgovorio: "McLaren, posebice zbog Bridgestone guma. Zbog istog
razloga možda i Benetton. Sad su u prednosti i ispred nas, međutim,
Goodyear odlično radi, pa uskoro očekujem jednako sjajnu gumu. Sa
njim se složio i "Schumi": "Dvije su sjajne momčadi na Bridgestones
gumama, to će zasigurno učiniti prvenstvo zanimljivijim."
Neke preinake svjetske automobilističke federacije (FIA) mogle bi
utrke učiniti daleko atraktivnijim i zanimljivijim za gledatelje.
Goodyear je sve svoje znanje uložio u slick profil gume, međutim te
su gume zabranjene i čini se da će ova sezone proteći u dominaciji
Bridgestona. Naravno, to ne znači da se Goodyear u svojoj
posljednjoj sezoni u formuli 1 predaje. "Zasigurno je Bridgestone u
prednosti, međutim i mi smo spremni na izazov." Sada je situacija
obrnuta. Prošle sezone Goodyer je ostvario pobjedu u svih 17 Grand
Prix utrka, ukupno 361. pobjedu. Ove sezone, međutim, brojka će
biti daleko manja. "Slavili smo u svim utrakama, no ove godine
Bridgstone je sa McLarenom i Benetton zasigurno u maloj prednosti."
Kao razlog povlaćenja iz najatraktivnijeg oktanskog sporta navode
promjene u prvilima, koje su gume ućinile manje važnim faktorom,
dok je njihova proizvodnja sve veća, a zarada sve manja. To je odmah
uvjetovalo prelazak McLaren i Benettona na njihovu najveću
konkurenciju. Bridgestone je dosad najveće rezultate ostvario u
automobilističkim natjecanjima van formule. Svoju su dominaciju
ostvarili su u American Indycar i Formuli 3000. Prošle sezone u svom
su premijernom nastupu opskrbljivali četiri ekipe. "Naša je velika
sreča što smo ušli u formulu 1. Prošle smo sezone mnogo toga naučili
i sada smo spremni za najviše," kazao je tehnički direktor ove
japanske tvrtke Hirohide Hamashima.
(Hina) dl dl
051420 MET mar 98
Božinović: MUP je pokrenuo interne konzultacije o uporabi pirotehnike
Francuska: Katolička crkva poziva na istragu o seksualnim napadima poznatog opata
Potpisan Memorandum o suradnji Hrvatske i Izraela u pošti i komunikacijama
EBRD investirao u BiH lani 213 milijuna eura
Gospodarstvo - ukratko do 14,30 sati
Senzacija u Wengenu, Von Allmen pobjednik superveleslaloma
Varaždin dobiva Regionalni centar za predinkubaciju u pametnoj industriji
Anušić: Hrvatska će moći odgovoriti zahtjevu od 3 posto BDP-a za obranu
MVEP i HND osudili Šešeljevu objavu dokumenata hrvatskih državljana na Informeru
Inflacija u EU ubrzala u prosincu, Hrvatska među zemljama s najvećim rastom cijena