ZAGREB, 3. ožujka (Hina) - Sindikat službi kontrole leta koji okuplja zrakoplovno tehničko i meteo osoblje iz Hrvatske kontole zračne plovidbe (nekadašnja Uprava kontrole letenja) otvoreno je za suradnju s kontrolorima leta, no
pronalazi i neke zamjerke u njihovim tvrdnjama i zahtjevima s nedavno održane izvanredne skupštine, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare Sindikata službi kontrole leta.
ZAGREB, 3. ožujka (Hina) - Sindikat službi kontrole leta koji
okuplja zrakoplovno tehničko i meteo osoblje iz Hrvatske kontole
zračne plovidbe (nekadašnja Uprava kontrole letenja) otvoreno je
za suradnju s kontrolorima leta, no pronalazi i neke zamjerke u
njihovim tvrdnjama i zahtjevima s nedavno održane izvanredne
skupštine, rečeno je na današnjoj konferenciji za novinare
Sindikata službi kontrole leta. #L#
Po riječima predsjednika tog sindikata Lea Šimića tehničko i meteo
osoblje ne slaže se s tvrdnjama sindikata kontrolora letenja da je
instalirana oprema za kontrolu promašena i sumnjive kvalitete. O
tome svjedoče i nedavna ulaganja u novu telekomunikacijsku opremu,
radarsku infrastrukturu i ostalo. "Prije godinu dana imali smo
turbulentan proces modernizacije, no sva je oprema u redu i
sigurnost zračnog prometa nije ugrožena", kazao je Šimić.
Sindikat službi kontrole leta ne podržava zahtjev za smjenom
ravnatelja Hrvatske kontrole zračne plovidbe niti njen ustroj po
njemačkom principu za što se zalaže Hrvatski sindikat kontrolora
letanja. Hrvatska, naime, ima sve preduvjete za razvoj vlastitog
modela ustroja Hrvatske kontrole zračne plovidbe, a u sustavu
kontrole letenja svaki sektor ima svog čelnika koji odgovara za
njegov rad tako da krivnja ne može biti isključivo na jednom
čovjeku, ocjenjuje Šimić.
Iako zamjeraju kontrolorima leta da ih nisu obavijestili o svojim
zahtjevima, tehničko i meteo osoblje podržava njihov zahtjev za
vraćanjem na posao dvojice kontrolora letenja iz Pule kao i
kažnjavanje svih djelatnika koji su se ogriješili o hrvatske
zakone.
Leo Šimić istaknuo je i važnost tehničkog osoblja u službi kontrole
letanja koje je od 1991. spašavalo opremu od ratnih razaranja te
obnavljalo opustošene zračne luke u Dubrovniku, Zadru i Puli.
Budući da se prvi puta pojavljuje prijedlog kojim bi status
tehničkog i meteo osoblja bio različit od kontrolora letenja,
pozvao je saborske zastupnike da podrže amandman kojim bi se taj
status zadržao.
(Hina) bdj mi
031443 MET mar 98