FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: JADRAN D.D. OVE GODINE OČEKUJE 20 POSTO VEĆI PRIHOD

ZAGREB, 19. veljače (Hina) - Crikvenička turistička tvrtka Jadran d.d. ove godine očekuje deset posto veći broj noćenja i 20 posto viši prihod nego lani. Po riječima direktora marketinga te tvrtke Darka Blaškovića, prošle je godine u njihovim hotelskim objektima ostvareno 500 tisuća noćenja, 30 posto više nego 1996., dok je istodobno zabilježeno 25 milijuna njemačkih maraka prihoda, također 30 posto više.
ZAGREB, 19. veljače (Hina) - Crikvenička turistička tvrtka Jadran d.d. ove godine očekuje deset posto veći broj noćenja i 20 posto viši prihod nego lani. Po riječima direktora marketinga te tvrtke Darka Blaškovića, prošle je godine u njihovim hotelskim objektima ostvareno 500 tisuća noćenja, 30 posto više nego 1996., dok je istodobno zabilježeno 25 milijuna njemačkih maraka prihoda, također 30 posto više.#L# Time je, kazao je Blašković, dosegnuto 70 posto rezultata iz 1990. godine, tj. od 83 do 85 posto iz 1988. i 1989. godine. U strukturi gostiju lani su prednjačili domaći turisti, dok su na drugom mjestu bili Česi. Nijemci su bili treći po broju, a iza njih Talijani i Austrijanci. Blašković je istaknuo kako je lani zabilježena slaba izvanpansionska potrošnja, čak lošija nago 1995. i 1996. Struktura gostiju, drži Blašković, utječe na potrošnju, a dodatno nepogoduje i mali broj turista u privatnom smještaju, čiji gosti najviše troše u izvanpansionu. Prema njegovim riječima, najbolji su potrošači Nijemci, ali dobar je potrošač onaj gost kome se prilagođava ponudom i niskim cijenama. Blašković je dodao kako danas više nema dobrih potrošača kao u prijeratnim godinama. U ovoj će se godini potpuno obnoviti stari dio hotela Esplanade, čime će se dobiti otprilike šezedesetak postelja i tako poboljšati kvaliteta smještaja i usluga. Izgradit će se i natkrivena tenis dvorana ispred hotela Omorika, te mala kongresna dvorana kod hotela Kaštel, koji može raditi tijekom čitave godine. Ta će dvorana moći primiti stotinjak ljudi, a bit će polivalentnog tipa. Svi ti ulagački projekti za ovu godinu "teški" su dva milijuna njemačkih maraka. U svezi utjecaja poreza na dodanu vrijednost (PDV) na formiranje cijena turističkih usluga, Blašković je rekao da se zbog PDV-a neće povećavati ovogodišnje cijene jer su one s porastom od osam posto na inozemnom tržištu objavljene još u lanjskom lipnju. Blašković smatra kako će PDV izravno utjecati na rezultate ovogodišnje turističke sezone, a posebice će se negativno odraziti na izvanpansionsku potrošnju. Iako se po Zakonu o kategorizaciji smještajnih i ugostiteljskih kapaciteta svi ti objekti moraju kategorizirati do polovine ovogodišnjeg kolovoza, Blašković je rekao kako po tom Zakonu niti jedan hotel iz sastava Jadrana d.d. neće dobiti četiri zvjezdice. Dva, tri hotela dobit će tri zvjezdice, dok će svi ostali imati samo dvije zvjezdice. Da bi se kategorizacija hotelskih objekata napravila kako treba, drži Blašković, potrebno je u nju investirati, odnosno ulagati u obnovu hotela, a za to su potrebni zajmovi, koji pak imaju previsoke kamate. Jadran d.d. ove, kao i prijašnjih godina, sudjeluje na turističkim sajmovima, i to u Brnu, Pragu, Budimpešti, Katovicama, Beču, Salzburgu, Klagenfurtu, Muenchenu, Assenu, Berlinu, Koelnu, Ljubljani, Zagrebu, Milanu, Padovi i Vicenzi. Za ovogodišnju je turističku promociju tvrtka izdvojila 365 tisuća maraka. (Hina) splj vl 191152 MET feb 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙