FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKE TVRTKE IZVOĐAČI RADOVA NA DIJELU AUTOCESTE KOD KARLOVCA

ZAGREB, 13. veljače (Hina) - Na međunarodnom natječaju za izgradnju vijadukta Drežnik, tunela Bezjakovo Brdo i mosta preko rijeke Dobre na autocesti Karlovac-Rijeka, na dijelu od Karlovca do Novigrada, pobijedila je grupacija četiriju hrvatskih graditeljskih tvrtaka - Viadukta, Hidroelektre, Industrogradnje i splitskog Konstruktora. Izgradnja tih objekata preduvjet je da bi se mogla nastaviti gradnja preostalih 60 kilometara autoceste Zagreb- Rijeka, koja bi trebala biti gotova do kraja 2000. Radovi, vrijedni preko 450 milijuna kuna, počinju na proljeće i trebali bi biti gotovi do 2000., objavljeno je na konferenciji za novinare u Ministarstvu pomorstva, prometa i veza.
ZAGREB, 13. veljače (Hina) - Na međunarodnom natječaju za izgradnju vijadukta Drežnik, tunela Bezjakovo Brdo i mosta preko rijeke Dobre na autocesti Karlovac-Rijeka, na dijelu od Karlovca do Novigrada, pobijedila je grupacija četiriju hrvatskih graditeljskih tvrtaka - Viadukta, Hidroelektre, Industrogradnje i splitskog Konstruktora. Izgradnja tih objekata preduvjet je da bi se mogla nastaviti gradnja preostalih 60 kilometara autoceste Zagreb- Rijeka, koja bi trebala biti gotova do kraja 2000. Radovi, vrijedni preko 450 milijuna kuna, počinju na proljeće i trebali bi biti gotovi do 2000., objavljeno je na konferenciji za novinare u Ministarstvu pomorstva, prometa i veza. #L# Sredstva za izgradnju objekata hrvatske tvrtke dobile su od međunarodnih banaka uz povoljne kreditne uvjete. Na natječaj, koji je raspisala Hrvatska uprava za ceste na poticaj Ministarstva pomorstva, prometa i veza, javilo se deset hrvatskih graditeljskih poduzeća te šest europskih, a pobijedila je grupacija hrvatskih graditeljskih tvrtaka ponudivši jeftiniju izgradnju i kraći rok. Hrvatski graditelji izgradit će vijadukt Drežnik za 228 milijuna kuna u roku od 672 dana, dok su međunarodne tvrtke nudile izgradnju spomenutog objekta za 366 milijuna kuna u roku od 840 dana. Tunel Bezjakovo Brdo, u dužini od 296 metara, i most preko Dobre, dužine 548 metara, hrvatski graditelji izgradit po cijeni od 154,5 milijuna kuna za 672 dana, dok je najskuplja ponuda bila 203 milijuna kuna na rok od 900 dana. Vijadukt Drežnik, dug 2500 metara, bit će najduži vijadukt u Hrvatskoj. Ministar pomorstva, prometa i veza Željko Lužavec, izrazivši zadovoljstvo uspjehom hrvatskih tvrtaka, istaknuo je da su pobjedom na tom međunarodnom natječaju naši graditelji pokazali da mogu konkurirati stranim tvrtkama. Predsjednici Uprava četiriju hrvatskih graditeljskih tvrtaka ocijenili su da izgradnja vijadukata, tunela i mosta najavljuje novi polet u građenji cestovne infrastrukture u Hrvatskoj. Poslovi izgradnje osigurat će punu zaposlenost kapaciteta četiriju tvrtaka, a vjerojatno i zapošljavanje dodatne radne snage. Željko Žderić, predsjednik Uprave Konstruktora, kazao je da, uz kreditiranje stranih banaka, hrvatske graditeljske tvrtke mogu konkurirati bilo kojoj međunarodnoj tvrtci. (Hina) žb gk 131503 MET feb 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙