FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

HRVATSKOJ POTREBAN ORGANIZIRANI TURISTIČKI PROMET

ZAGREB, 10. veljače (Hina) - U Hrvatskoj se ne potiče organiziran turizam, no velika se prednost daje pojedinačnim dolascima za što još nema kapaciteta. Tek kad se vrate gosti, koji su prije rata dolazili organizirano u Hrvatsku, stvorit će se temelji za razvoj individualnog, ekskluzivnog turizma, istaknula je direktorica putničke agencije Generalturista Maja Erceg na današnjoj, 12., sjednici Vijeća Hrvatskog udruženja putničkih agencija (HUPA) pri Hrvatskoj gospodarskoj komori (HGK).# Dodajući kako je potrebno govoriti o pripremi cijena i pregovaranju s inozemnim turoperatorima za turističku 1999., Erceg je istaknula da je hrvatskomu turizmu potrebno britansko, nizozemsko i skandinavsko tržište, na kojima hrvatska turistička ponuda nije dostatno predstavljena. I nadalje su naša glavna turistička tržišta Austrija, Češka, Italija, Njemačka i Slovenija, koja su prošle godine ostvarila 79 posto noćenja, kazala je direktorica Generalturista. Po pokazateljima Hrvatskoga udruženja putničkih agencija, posredovanjem turističkih agencija Hrvatsku je 1996. posjetilo 344.957 turista ili 8,9 posto ukupna broja turista. Na sjednici HUPA-e istaknuto je i da su cijene izvanpansionskih usluga još visoke, a turisti prigovaraju i zbog njihove nekvalitete. Uz to, dodano je, porez na dodanu vrijednost (PDV) uzrokovat će dodatna opterećenja, a to može pridonijeti padu hrvatske konkurentnosti na svjetskome turističkom tržištu. Kao poseban problem navedeni su već sklopljeni predugovori s inozemnim turoperatorima, te da se ne smije dopustiti da se zbog rasta cijena snizi kvaliteta. U vezi sa Zakonom o turističkoj djelatnosti Zvonimir je Soldo iz Ministarstva turizma rekao da je Ministarstvo zadovoljno provedbom i prilagodbom hrvatskih putničkih agencija tome zakonu. (Hina) splj sp 101820 MET feb 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙