FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

GS: ZADARSKI TURISTHOTEL OSTVARIO 106,5 POSTO VIŠE NOĆENJA

ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - Zadarska turističko-hotelijerska tvrtka Turisthotel d.d. prošle je godine u svojim objektima i kampovima ostvarila 467,9 tisuća noćenja, što je 106,5 posto više nego preklani. Poslovodstvo tvrtke planira da će u ovoj godini nastaviti s dobrim poslovnim rezultatima te agresivnijom marketinškom strategijom ostvariti i do 20 posto više noćenja.
ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - Zadarska turističko-hotelijerska tvrtka Turisthotel d.d. prošle je godine u svojim objektima i kampovima ostvarila 467,9 tisuća noćenja, što je 106,5 posto više nego preklani. Poslovodstvo tvrtke planira da će u ovoj godini nastaviti s dobrim poslovnim rezultatima te agresivnijom marketinškom strategijom ostvariti i do 20 posto više noćenja. #L# U prošlogodišnjoj je turističkoj sezoni najviše noćenja - 286.004, ostvareno u hotelima i turističkim naseljima, što je 84,8 posto više. Istodobno je u kampovima zabilježeno 115,677 noćenja - 182,1 posto više, u Clubu Mediterane u Pakoštanima 59.743 ili 154,5 posto više. Najviše je porastao broj noćenja u privatnom smještaju s preklanjskih 373 na 6476 noćenja. U ovoj godini zadarski Turisthotel planira agresivniju marketinšku strategiju prema tržištima Njemačke, Austrije, Francuske, Italije, zemljama Beneluxa, Sloveniji, Slovačkoj, Češkoj, Poljskoj, Mađarskoj te dakako na domaćem tržištu. U vezi s tim poslovodstvo tvrtke planira izradu novog kataloga, separatnog prospekta kampova, nastup na vlastitom štandu na pojedinim međunarodnim sajmovima, kvaliteniju ponudu za programe turoperatora, oglašavanje svojih kampova u kamp-vodičima (ADAC, DCC, ANWB), pojavu svoje ponude na Internetu te izradu CD-ROM-a i novih dijapozitiva svih tvrtkinih objekta. (Hina) js vl 201127 MET jan 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙