ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - Zadarska turističko-hotelijerska tvrtka Turisthotel d.d. prošle je godine u svojim objektima i kampovima ostvarila 467,9 tisuća noćenja, što je 106,5 posto više nego preklani. Poslovodstvo tvrtke planira
da će u ovoj godini nastaviti s dobrim poslovnim rezultatima te agresivnijom marketinškom strategijom ostvariti i do 20 posto više noćenja.
ZAGREB, 20. siječnja (Hina) - Zadarska turističko-hotelijerska tvrtka
Turisthotel d.d. prošle je godine u svojim objektima i kampovima
ostvarila 467,9 tisuća noćenja, što je 106,5 posto više nego preklani.
Poslovodstvo tvrtke planira da će u ovoj godini nastaviti s dobrim
poslovnim rezultatima te agresivnijom marketinškom strategijom
ostvariti i do 20 posto više noćenja. #L#
U prošlogodišnjoj je turističkoj sezoni najviše noćenja - 286.004,
ostvareno u hotelima i turističkim naseljima, što je 84,8 posto više.
Istodobno je u kampovima zabilježeno 115,677 noćenja - 182,1 posto
više, u Clubu Mediterane u Pakoštanima 59.743 ili 154,5 posto više.
Najviše je porastao broj noćenja u privatnom smještaju s preklanjskih
373 na 6476 noćenja.
U ovoj godini zadarski Turisthotel planira agresivniju marketinšku
strategiju prema tržištima Njemačke, Austrije, Francuske,
Italije, zemljama Beneluxa, Sloveniji, Slovačkoj, Češkoj, Poljskoj,
Mađarskoj te dakako na domaćem tržištu.
U vezi s tim poslovodstvo tvrtke planira izradu novog kataloga,
separatnog prospekta kampova, nastup na vlastitom štandu na pojedinim
međunarodnim sajmovima, kvaliteniju ponudu za programe turoperatora,
oglašavanje svojih kampova u kamp-vodičima (ADAC, DCC, ANWB), pojavu
svoje ponude na Internetu te izradu CD-ROM-a i novih dijapozitiva svih
tvrtkinih objekta.
(Hina) js vl
201127 MET jan 98