FILTER
Prikaži samo sadržaje koji zadovoljavaju:
objavljeni u periodu:
na jeziku:
hrvatski engleski
sadrže pojam:

VJESNIK-POVJERENSTVO U TAJNOSTI? 14-1 VJESNIK-MLADEN JAMBROVIĆ 14. I. 1998.

VJESNIK-MLADEN JAMBROVIĆ 14. I. 1998. VJESNIK 14. I. 1998. Povjerenstvo u tajnosti? "S osnivanjem Povjerenstva za potporu potrošača kasnilo se najmanje godinu dana. Trebalo ga je osnovati u trenutku kad je Zakon o PDV-u prošao proceduru donošenja kako bi se članovi upoznali sa Zakonom i na vrijeme pripremili za taj iznimno važan posao. No, i sada, nakon što je Povjerenstvo održalo prvi sastanak, praktički se ništa nije dogodilo. Javnost i dalje nema pojma što Povjerenstvo misli, što zna, kako će djelovati i zašto već ne djeluje", upozorava Mladen Jambrović u uvodu članka. Naglasivši potom kako "su članovi Povjerenstva stručnjaci koji svojim znanjima i stručnošću mogu pomoći u razrješavanju enigme zvane PDV, odnosno enigme zvane primjena PDV-a", Jambrović u nastavku navodi jedan konkretan slučaj poskupljenja proizvoda, iako on ne bi smio poskupjeti ("...u jednoj trgovini salama određenog proizvođača (služimo se jezikom Povjerenstva) stoji čak 28 posto više nego prije primjene PDV-a.") i komentira: "To je konkretan slučaj, a budući da bi to trebao biti posao Povjerenstva, nećemo otkriti o kojim je to trgovinama riječ. Doduše, ako se Povjerenstvo i dalje bude ponašalo kao i do sada, mediji će samostalno morati preuzeti njihov posao,a to ne bi bilo dobro. Pritom ne mislimo da Povjerenstvo ništa ne radi, dapače, ali se o tome što se radi praktički ništa ne zna. A bez javnosti rada sustav - dio kojega je i Povjerenstvo - ne djeluje. Upravo suprotno, javnost rada trebala bi biti osnovno načelo prema kojemu bi Povjerenstvo trebalo raditi i temeljem kojega bi moglo postići neke uspjehe". Jambrović drži da su do sada "već u medijima trebali biti oglašeni brojevi telefona na koje bi građani mogli uputiti svoje prijedloge da se ispitaju cijene u određenim trgovinama. Umjesto toga nitko, osim članova Povjerenstva, nema pojma tko i što radi", upozorava Jambrović. Dodaje kako se tajnovitošću "ne može postići ništa", već "treba konkretno i brzo djelovati", jer će inače kupci "biti prepušteni sami sebi i usmenoj predaji:'Čuj, tamo je jeftinije'. A u tom slučaju od naziva Povjerenstvo za potporu potrošača ostat će samo - Povjerenstvo, i parafraza jednog od aforizama koji definira taj naziv: 'Skupina stručnjaka okupljenih oko nečega koji rade nešto'", piše na kraju Jambrović. 140008 MET jan 98

VEZANE OBJAVE

An unhandled error has occurred. Reload 🗙