WASHINGTON, 8. siječnja (Hina/AFP) - Na Internetu se mogu kupovati božićni pokloni i slati animirane elektroničke čestitke, obavijestio je javnost James Everard, utemeljitelj britanske reklamne agencije Codehammer koja djeluje na
Internetu.
WASHINGTON, 8. siječnja (Hina/AFP) - Na Internetu se mogu kupovati
božićni pokloni i slati animirane elektroničke čestitke,
obavijestio je javnost James Everard, utemeljitelj britanske
reklamne agencije Codehammer koja djeluje na Internetu. #L#
Kad se na Internetu otvori elektronički poštanski pretinac na
ekranu se pojavi Djed Božićnjak, iskoči iz okvira pretinca, počinje
izvoditi striptiz da bi, već nag, brzo stavio kapu na "škakljivo
mjesto" prije no što će adresantu zaželjeti sretan Božić i Novu
Godinu. Očito da u doba Interneta i brzih globalnih komunikacija
više nije nužna gnjavaža s kupovanjem čestitke i poštanske marke.
Za slanje virtualne čestitke dovoljno je nekoliko pritisaka na
"miš" računala.
"Te male elektroničke novotarije koje korisnici mogu 'skinuti' s
Interneta i poslati svojim prijateljima silno su tražene", kaže
izumitelj "zločestog" Djeda Božićnjaka James Everard koji već
priprema nove animacije za Valentinovo. I veliki izdavač čestitki
poput Hallmarka u suradnji s Microsoftom nudi korisnicima - za sada
besplatno - više od 1.700 elektroničkih čestitki. I to pali. U roku
od dva tjedna više od 5 milijuna korisnika Interneta posjetilo je
njihovu virtualnu prodavaonicu.
Hallmarkov veliki konkurent - tvrtka American Greetings, na
Internetu nudi animirane elektroničke čestitke, ali po cijeni od
1,95 dolara. Osim čestitki, preko Interneta se mogu kupiti božićni
pokloni i ukrasi za jelke. Iako korisnici još posve ne vjeruju u
sigurnost plaćanja kreditnim karticama preko Interneta, prema
procjenama tvrtke The Yankee, koja se bavi marketinškim
istraživanjem, na taj su način američka domaćinstva samo tijekom
božićnih i novogodišnjih blagdana napravila promet od oko 800
milijuna dolara.
(Hina) rug ld
080349 MET jan 98