ZAGREB, 27. prosinca (Hina) - Prodaja novogodišnjih turističkih aranžmana u zagrebačkim putničkim agencijama, Generalturistu i Kompasu te dubrovačkom Atlasu bolja je nego lani, ističu u tim agencijama.
ZAGREB, 27. prosinca (Hina) - Prodaja novogodišnjih turističkih
aranžmana u zagrebačkim putničkim agencijama, Generalturistu i
Kompasu te dubrovačkom Atlasu bolja je nego lani, ističu u tim
agencijama.#L#
Tako je Generalturist za doček Nove godine u hrvatskim odredištima
prodao oko 1300 aranžmana, dok je za inozemne destinacije dosad
prodano 1500 aranžmana, istaknula je voditeljica Generalturistove
službe promidžbe i marketinga Tatjana Samardžija.
Od domaćih odredišta najviše se Generalturistovih gostiju odlučilo
za boravak u Dubrovniku, Umagu, Poreču, Rabu, Novom Vinodolskom i
dr., dok se od stranih odredišta najbolje prodaju aranžmani za
Pariz, Venecija, Budimpešta i Prag.
U Atlasu ističu kako je interes za novogodišnja putovanja bio manji
od očekivanog, ali ipak od 12 do 15 posto bolji od lanjskog.
Aranžmani za doček Nove godine najbolje su prodavani za Umag,
Poreč, Mali Lošinj, Stari Grad na Hvaru i Dubrovnik. Od inozemnih
odredišta, kazali su u Atlasu, najbolje su prodani skijaški
aranžmani s dočekom 2000. u Sloveniji i Austriji. Na
zadovoljavajućoj razini bila je prodaja aranžmana za Kanare i
Tenerife, te Pariz, Budimpeštu i Prag. Kako su istaknuli u Atlasu,
za četverodnevne novogodišnje aranžmane bio je veći interes nego za
sedmodnevne.
Direktor zagrebačke putničke agencije Kompas Ivan Pukšar vrlo je
zadovoljan prodanim novogodišnjim aranžmanima, a prodano je od 30
do 40 posto više aranžmana nego lani. Petstotinjak aranžmana
prodano je za domaća morska odredišta, tristotinjak za europske
gradove te 150 za daleke destinacije.
(Hina) splj ds