ZAGREB, 21. prosinca (Hina) - Akcija Hrvatskih željeznica (HŽ) - "Putničar godine", čiji je cilj motivirati zaposlenike koji su u izravnom kontaktu s putnicima na poboljšanje kakvoće njihovih usluga, završila je danas dodjelom nagrada
i priznanja za osmero najboljih zaposlenika HŽ-a.
ZAGREB, 21. prosinca (Hina) - Akcija Hrvatskih željeznica (HŽ) -
"Putničar godine", čiji je cilj motivirati zaposlenike koji su u
izravnom kontaktu s putnicima na poboljšanje kakvoće njihovih
usluga, završila je danas dodjelom nagrada i priznanja za osmero
najboljih zaposlenika HŽ-a.#L#
Cilj te akcije, koja se provodila druge godine zaredom u svim
prijevoznim područjima HŽ-a u Hrvatskoj, je poticanje zaposlenika
na poslovnost i susretljivost u komuniciranju prema svim
korisnicima usluga HŽ-a.
"I u ovakvim uvjetima u kojima posluju Hrvatske željeznice, ne
znači da zaposlenici ne mogu biti susretljivi i obazrivi prema
našim korisnicima, te da vlakovi HŽ-a ne mogu biti čisti", istaknuo
je, između ostalog, generalni direktor HŽ-a Dragutin Šobat.
Nagrade su dodijeljene trojici konduktera - Gracijanu Pauliću,
Marijanu Juriću i Jakovu Kosoru, dvjema pratiteljicama vlakova
Mariji Fratrić i Idi Marković, revizoru vlakova Ivi Tunjiću, te
najboljoj blagajnici Jasni Zeba i radnici na informacijama
Snježani Šterc. Na uslužnim poslovima u HŽ-u radi ukupno 700-tinjak
zaposlenih. Najboljima je Šobat uručio priznanja - švicarski ručni
sat i tisuću kuna.
(Hina) ggr ds