ZAGREB, 17. prosinca (Hina) - Za tvrtku Autocesta Rijeka-Zagreb ova je poslovna godina bila uspješna, svi predviđeni radovi su obavljeni na vrijeme, a financijska konstrukcija je zatvorena, istaknuo je na današnjem Božićnom susretu s
novinarima predsjednik Uprave Društva za građenje i gospodarenje autocestom Rijeka-Zagreb Ivan Prgomet. Ujedno je ponovio kako će svi planirani radovi na autocesti biti završeni u predviđenom roku. Prgomet je istaknuo da se projekt Autoceste Rijeka-Zagreb nalazi u završnom procesu privatizacije i strukturiranja koji bi trebao biti završen do iduće građevinske sezone, proljeće/ljeto 2000. Podsjetio je da je tvrtka za zatvaranje financijske konstrukcije projekta dobila potporu Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i njemačke razvojne banke KfW što je, po njegovim riječima, prvi takav projekt koji je dobio dugoročnu potporu jakih razvojnih banaka. EBRD i KfW u financiranju projekta sudjeluju sa 500 milijuna maraka, što je približno 70 posto ukupne vrijednosti projekta od 800 milijuna maraka. Ostalih 30 posto financirat će se preko koncesije i privatizacije.(Hina) kg ds
ZAGREB, 17. prosinca (Hina) - Za tvrtku Autocesta Rijeka-Zagreb ova
je poslovna godina bila uspješna, svi predviđeni radovi su
obavljeni na vrijeme, a financijska konstrukcija je zatvorena,
istaknuo je na današnjem Božićnom susretu s novinarima predsjednik
Uprave Društva za građenje i gospodarenje autocestom Rijeka-Zagreb
Ivan Prgomet. Ujedno je ponovio kako će svi planirani radovi na
autocesti biti završeni u predviđenom roku.
Prgomet je istaknuo da se projekt Autoceste Rijeka-Zagreb nalazi u
završnom procesu privatizacije i strukturiranja koji bi trebao
biti završen do iduće građevinske sezone, proljeće/ljeto 2000.
Podsjetio je da je tvrtka za zatvaranje financijske konstrukcije
projekta dobila potporu Europske banke za obnovu i razvoj (EBRD) i
njemačke razvojne banke KfW što je, po njegovim riječima, prvi
takav projekt koji je dobio dugoročnu potporu jakih razvojnih
banaka.
EBRD i KfW u financiranju projekta sudjeluju sa 500 milijuna
maraka, što je približno 70 posto ukupne vrijednosti projekta od
800 milijuna maraka. Ostalih 30 posto financirat će se preko
koncesije i privatizacije.
(Hina) kg ds